[MK3] Pytanie o czujnik halla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pt gru 01, 2006 16:18

Tak to moze być czujnik halla ale z ciekawosci bym sprawdził na twoim miejscu czujnik temperatury.



Monsoft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Oxford

Post autor: Monsoft » sob gru 02, 2006 21:55

Dzieki wszystkim za pomoc. Popatrze, przeanalizuje wszystko i dojde do jakis wnioskow (lub nie).

Jeszcze raz dzieki :) !!!



kemizo67
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pt lip 28, 2006 22:15
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: kemizo67 » ndz gru 03, 2006 13:46

masz taki sam problem jak ja, byłem z tym u elektryka i powiedział, że to jest albo czujnik halla albo cewka, na kompie nie pokazuje żadnych błędów jak wreszcie całkowicie siądzie to będzie wiadomo co :)


pozdrawiam

Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Post autor: henio098 » ndz paź 25, 2009 11:16

Witam wszystkich..

Chciałem opowiedzieć Wam swoją historie :P Wczoraj mój Golf 1.8 ABS odmówił trzy razy posłuszeństwa. Za pierwszym razem zgasł na luzie.. kombinowałem, kombinowałem i nic aż wreszcie sam z siebie zapalił. To samo było za drugim razem.. zgasł - zostawiłem go, a gdy po jakimś czasie wróciłem odpalił bez najmniejszego problemu. Za trzecim razem gdy nie chciał odpalić musiałem się z nim rozstać na całą noc i miałem ogromną nadzieje, że dziś rano pięknie zaskoczy. Niestety tak się nie stało. Można kręcić i kręcić, iskry nie ma. Czy to może być (może czy napewno?) ten czujnik halla? Dodam, że za każdym razem kiedy po jakimś czasie udawało się go zapalić chodził bez problemów.

Pozdrawiam henio098


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V

szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Post autor: szotek 1 » ndz sty 10, 2010 03:08

Witam.A czy u mnie może też byc padnięty czujnik halla. Autko chodziło do końca gdy rano chciałem odpalic lekko sie odezwało i zgasło i juz wiecej się nie dało odpalic.Na kolektorze ssącym było paliwo wiec wymieniłem podstawę gaźnika tą gumową i jest ok paliwo nie wycieka lecz samochód kręci a i tak sie nie odzywa.Wyczyściłem kopułkę iskre ma,zmieniłem świece paliwo daje i nic.Podczas zmiany podstawy gaźnika odłączyłem kable od czujników biegu jałowego,położenia przepustnicy i czujnik parametrów wtryskiwacza więcej nic nie robiłem.Golf 3 silnik 1.4



Awatar użytkownika
NeconFighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: NeconFighter » ndz sty 10, 2010 21:20

Jak jest hall uszkodzony to zginie iskra. Albo będą wypadać zapłony.



szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Post autor: szotek 1 » ndz sty 10, 2010 23:37

Czyli hall odpada



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 23:49

niekoniecznie, czasem iskra bywa z powodu uszkodzonego halla po prostu za słaba, ale to raczej wystarczy ocenić ją wizualnie, ma być jasna i niebieskawa a nie żółta
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 23:50 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Post autor: szotek 1 » pn sty 11, 2010 00:02

Ok skończyłem remont chaty więc jutro rano jeszcze raz to obejrze gdy byłem dziś wymątować kopułkę z kablami cały czas smierdzi paliwem czy mógł az tak się zalać



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Alex_220 » pn sty 11, 2010 13:49

Siemano. Widzę, że kolega zabiera się za wymianę czujnika halla. Tu jest fajna fotorelacja http://www.auto-uzywane.pl/warsz/hall/hall.html

Co prawda to z golfa III 1,6 AFT, ale może się przyda. Pozdro :helm:


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Post autor: szotek 1 » pn sty 11, 2010 14:38

Wielkie dzięki super wszystko przejrzyste.Lecz chcę zapytac co może być przyczyną że patrząc od kopułki(silnik ABD) pierwsza śeieca jest zalana bardzo mocno dwie nastempne sa suche a czwarta tak delikatnie widać na niej paliwo



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 11, 2010 15:29

świece są niedokręcone, albo leje si,e na nie z góry spod dekla zaworów. Łatwo to ocenić wzrokowo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szotek 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw sty 07, 2010 01:41
Lokalizacja: Rogóźno Zamek

Post autor: szotek 1 » pn sty 11, 2010 15:34

ale tylko jedna jest mocno zalana a swiece napewno dokręciłem

[ Dodano: 12 Sty 2010 22:32 ]
Ok już auto śmiga i nawet lepiej przydało się czyszczenie kopułki itp.przyczyna prawdopodobnie to dodatkowe odcięcie zapłonu(czy coś w tym rodzaju) które poprzednik sobie zamontował chociaż z tyłu za gaźnikiem był jakiś wężyk który jest tam wciśnięty nie wiem od czego on ale miał dziure.Teraz :bigok: i w drogę.Pozdro dla tych którzy miali cierpliwość dla mnie.
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 14:42 przez szotek 1, łącznie zmieniany 1 raz.



marqess87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn cze 09, 2008 12:19
Lokalizacja: Kaliszkowice
Kontakt:

Post autor: marqess87 » sob mar 06, 2010 16:37

Mógłbym prosić o jakiś rysunek na którym pokazany jest gdzie dokładnie umieszczony jest czujnik halla w mk3 ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 309 gości