[vento]wymiana pompy paliwa w mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[vento]wymiana pompy paliwa w mk3
witam
w jaki sposob wymienic pompe paliwa w mk3 a dokladniej w vento czy do calej operacji trzeba wyjmowac zbiornik paliwa??? czy mozna sie do niej dostac przez klapke z bagaznika, czy potrzebe sa jakies spacjalistyczne narzedzia??? zrobic samemu czy jechac do serwisu??
czy ktos ma jakies doswiadczenia z pompami zakupionymi na allegro za 100 zl czy warto je kupowc czy raczej sobie odpuscic??
z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam
autko to vento 1.8 AMM
w jaki sposob wymienic pompe paliwa w mk3 a dokladniej w vento czy do calej operacji trzeba wyjmowac zbiornik paliwa??? czy mozna sie do niej dostac przez klapke z bagaznika, czy potrzebe sa jakies spacjalistyczne narzedzia??? zrobic samemu czy jechac do serwisu??
czy ktos ma jakies doswiadczenia z pompami zakupionymi na allegro za 100 zl czy warto je kupowc czy raczej sobie odpuscic??
z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam
autko to vento 1.8 AMM
Ostatnio zmieniony pt mar 10, 2006 00:02 przez mikil, łącznie zmieniany 1 raz.
.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
sluchaj zobacz w ogole czy nei masz pompy pod autem czy na 100% masz ta w baku?
co do pomp to ja kupowalem na allegro... ale ja wolalem wybrac oryginal BOSCH po regeneracji z gwarancja! te za 100 pewnie gwarancji nie maja a i wszystcy mi chinszczyzne odradzali! koles ma na allegor oryginalne z wymienionymi bebechami regenerowane daje rowk gwracnji i taka do golfa wzialem! ale twoja decyzja
pzdr
www.vwVENTO-FANS.com
co do pomp to ja kupowalem na allegro... ale ja wolalem wybrac oryginal BOSCH po regeneracji z gwarancja! te za 100 pewnie gwarancji nie maja a i wszystcy mi chinszczyzne odradzali! koles ma na allegor oryginalne z wymienionymi bebechami regenerowane daje rowk gwracnji i taka do golfa wzialem! ale twoja decyzja
pzdr
www.vwVENTO-FANS.com
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
aha to dzieki.. nie wiedzialem widzisz... jak by to byl moj temat mialbys punkta
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
no wlasnie z tego co sie dowiedzialem porzebuje pompe z czarnym kruccem czyli taka ktore daje 1.2 bara z tego co sie dowiadywalem orginalna pompa 280 zeta a zamiennik 100 wke na regenerowane nie trafilem ale jeszcze poszukam
dziekuje i pozdrawiam
dziekuje i pozdrawiam
.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
..:: VW VENTO 1.8 GL ::..
... pozdro mikil ...
jak 280 zl oryginal to bym myslal nad nim.. w mk2 oryginal 1300zl
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Aha i nie wiem czy wiesz, ale napisze...zawsze przy wymianie pompy wymienia się też filtr paliwa... Kiedyś stary miał VENTO i padła pompa... kupił drugą i tego samego dnia siadła, okazało się że filtr był już zapchany i wysiadł zaworek zwrotny w pompie...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Słuchaj gościu troszke mało wiesz na ten temat. Ja przerabiałem ten temat w VENTO to wiem. Ten zaworek właśnie blokuje powrót paliwa do pompy. Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek. A na drugi raz zastanów się czy masz racje w tym co piszesz...SToRM pisze:Nie ma czegos takiego jak zaworek zwrotny w pompie
Pozatym powrot paliwa z silnika odbywa sie z pomienieciem filtra
Co ty chciałeś ze mnie idiotę zrobić, że nie wiem że powrót odbywa się poza filtrem itd...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
Bozeeee, co za herezjepalen pisze:Jeśli filtr bedzie zapchany to pompa dająca paliwo pod sporym ciśnieniem nie pokona filtra i uszkodzi się ten zaworek
Ten zawor ma za zadanie w razie kompletnie zapchanego krucca wylotowego, odpuszczenie pompowania - polecam zagladnac do schematow, bo stwierdzenie "przerabialem w vento to wiem" slabo mnie przekonuje.. Ja to przerabialem jakies 50 razy w golfie i jakos nie stawiam tego na szali "wiem lepiej, wiem gorzej"
A i goscia, to sobie szukaj wsrod znajomych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości