Czytalem o tym kiedys na forum Diagtronik i podobno mozna, ale trzeba sie dobrze znac, bo w roznych modelach jest zapisane w roznych miejscach...bigozz pisze:czy ktoś może mi podać info na temat jak zmienić tę wartość w liczniku od mkIV
mianowicie przełożyłem licznik z 1.9TDI mk 4 do mojego 1Z mk3 i przekłamuje mi ojakieś 10km dystans. z domu do poznania mam jakieś 110km a pokazał mi 99 czy można jakoś wpisać mu wagiem to 3819 impulsów dzięki i pozdrawiam.
ZEGARY DO GIII 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Owszem wystepowały - Etka razej sie w atkich przypadkach niemufik900 pisze:..jeszcze jedno!na tej smiesznej tabelce jest wyranie napisane AEX 4speed manual gearbox !!! jak to rozumiesz?z tego co wiem to AEX nigdy nie wystapily w roli 4 biegowek
myli.
1H6 to stare oznaczenia stosowane do 94 po 95 1H0inek01 pisze:Gdzies znalazlem ze symbol 1H6 maja zegary Motometer... potwierdza ktos
dobierając zegary nalezy kierować sie wartością distance pulse - jesli bedzie sie róznić od ori szafa bedzie kłamać na odległości (predkośc zawsze bedzie ok)
A dla tych co twierdza że wszystko jedno byle od benzyny, proponuje zajrzeć do etki i zobaczyć ile wersji szaf w danym roku modelowym było produkowanych. Znając zamiłowanie Niemców do porządku nie przypuszczam że robili tyle wersji dla swojego widzimisie skoro mogli zrobić jedną do benzyny i jedną do diesla a nie 30 róznych w roku modelowym.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Niestety nie pomoge Ci - tymbardziej że to jest szafa z niepełnym CANem skoro pasowała do 1Z - czyli VAGiem tego nie ugryziesz - potrzebny bedzie fejsik do zegarów i szpenio który wie co gdzie podmienić.
Inną mozliwością może być zakup odpowiedniego impulsatora z mk4 (o ile by pasował)
Inną mozliwością może być zakup odpowiedniego impulsatora z mk4 (o ile by pasował)
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Ale czyz nie to chcialem wszystkim wytlumaczyc od poczatku pisania moich postow w temacie Niestety niektorym nie miescilo to sie w glowie.Corvax pisze:A dla tych co twierdza że wszystko jedno byle od benzyny, proponuje zajrzeć do etki i zobaczyć ile wersji szaf w danym roku modelowym było produkowanych. Znając zamiłowanie Niemców do porządku nie przypuszczam że robili tyle wersji dla swojego widzimisie skoro mogli zrobić jedną do benzyny i jedną do diesla a nie 30 róznych w roku modelowym.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Ok miałeś rację... Na papierze żaden licznik nie pasuje do innej wersji silnikowej... Ale praktyka pokazuje, że jednak nie ma problemu... Kilkakrotnie przekładałem liczniki i nigdy nie było z tym problemu (poza VR)... Również po tych twoich wpisach w tym wątku sprawdzililiśmy z kolesiem na GPS jego zegary (ma w 1,4 zegary od 2,0 vento) i nie ma żadnych przekłamań...Ale czyz nie to chcialem wszystkim wytlumaczyc od poczatku pisania moich postow w temacie Niestety niektorym nie miescilo to sie w glowie.
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
być może akurat DIN sie zgadzał lub był zbliżony - nie wnikająć w dokładnośc GPS te róznice wychodzą dopiero po wiekszych odległościach, u mnie w poprzedniej szafie (notabene od benzyny ) z DIN 3790 na baku wyjeżdzalem 580-620km na nowej (która tez ma inny indeks 3882 od TD) wyjeżdzam 700km - to spora róznica.Marihuana Man pisze:Również po tych twoich wpisach w tym wątku sprawdzililiśmy z kolesiem na GPS jego zegary (ma w 1,4 zegary od 2,0 vento) i nie ma żadnych przekłamań...
Posumowujac te indeksy sa mocno popieprzone dlatego że obecna tcho jest też tdi tyle że od ibizy ale z indeksem od AAZ, jesli komus by się chciało poprzeliczac indeksy z tabelki to może byśmy mieli jakiś obraz - dla uproszczenia dajmy dystans 1000km
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Panowie ale poco te kłótnie ja miałem rację! nie bo to ja miałem rację!
Generalnie jak praktyka pokazuje ze wskazaniem prędkości nie ma większych problemów i faktycznie wskazania nie są obarczone dużym błędem. Pokazuje to nawet mój przypadek że szafa od mkIV pokazuje właściwie prędkość.
Gorzej natomiast jest ze wskazaniem dystansu i tu faktycznie ma zastosowanie owa "tabelka".
Dlatego zakończmy temat bo kłucić się można w nieskończoność.
Generalnie jak praktyka pokazuje ze wskazaniem prędkości nie ma większych problemów i faktycznie wskazania nie są obarczone dużym błędem. Pokazuje to nawet mój przypadek że szafa od mkIV pokazuje właściwie prędkość.
Gorzej natomiast jest ze wskazaniem dystansu i tu faktycznie ma zastosowanie owa "tabelka".
Dlatego zakończmy temat bo kłucić się można w nieskończoność.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Ze wskazaniem prędkościomierza jest inny myk
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2039227
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1873274
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2039227
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1873274
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
No ciekawe. W pierwszym poscie jest link do tego http://en.openobd.org/vw/golf_1k.htm#17
Z tego wynika ze da rade zmienic Distance Impuls Number. Fakt ze to jest chyba na podtawie Mk5, ale moze w Mk3 tez pojdzie.
Z tego wynika ze da rade zmienic Distance Impuls Number. Fakt ze to jest chyba na podtawie Mk5, ale moze w Mk3 tez pojdzie.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 495 gości