luz po prawej stronie koła z przodu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
luz po prawej stronie koła z przodu
Witam co to moze być czuje na kierownicy jak dam gaz albo puszcze noge z gazu to czuje na kieronicy bicie czy to cały drążek kierowniczy ,bo samą końcówke wymieniałem ????
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
ja miałem podobnie i okazało się,że lód był na feldze od wewnątrz przyklejony i nie zawsze czuć było drgania,a i przy różnych prędkościach odczuwalne to było...nie jak by było bloto lub cos pdobnego to bym czuł cały czas a to jest tylko wtedy tak jak opisuje
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
wiec to na bank jest tuleja wahacza . niech ktos ci luka na kolo a ty ruszaj i zaraz hamuj ...kolo powinno mocno poruszac sie do przodu przy ruszaniu a przy hamowaniu cofac
objawem wylatanej koncuwki wahacza just jak slszysz stuk przy skrecaniu i kolo akurat wpadnie w nieruwnosc lecz nie koniecznie ...sprawdzic to mozesz w ten sposob ze mocno pobujasz samochodem na boki (najlepiej na laczeniu blotnika z maska nad przednim kolem ) a ktos inny niech przylozy reke na koncuwke wahacza tak aby jeden palec znajdowal sie na nakrętce tej koncuwki wahacza a drugi na wachaczu. Dodam ze jesli tam jest luzy to one nie sa przenoszone na kierownice...
objawem wylatanej koncuwki wahacza just jak slszysz stuk przy skrecaniu i kolo akurat wpadnie w nieruwnosc lecz nie koniecznie ...sprawdzic to mozesz w ten sposob ze mocno pobujasz samochodem na boki (najlepiej na laczeniu blotnika z maska nad przednim kolem ) a ktos inny niech przylozy reke na koncuwke wahacza tak aby jeden palec znajdowal sie na nakrętce tej koncuwki wahacza a drugi na wachaczu. Dodam ze jesli tam jest luzy to one nie sa przenoszone na kierownice...
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 13:09 przez macpat1, łącznie zmieniany 2 razy.
macpat1
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 309 gości