Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E
Witam co sądzicie na temat tego silnika, czy jest on na wielopunktowym wtrysku? 115 kM więc można polatać a jak się kształtuje spalanie(benzyna)
Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, ale nie wiemy czemu, a teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa
solo, 2E jest na wielopunktowym wtrysku Digifant.
Ja mam 2E zagazowany i jest świetnie. Ten silnik bardzo dobrze znosi instalację gazową. Spalanie oscyluje wokół 10l/100LPG, ale raz na trasie zszedłem do 8,7/100. Na benzynie myślę, że te 8-9 litrów weźmie chyba. 115 kM pozwala na naprawdę konkretne jeżdżenie. Zawsze ma się ten zapas koników, gdy przyjdzie wyprzedzać:)
Ja ten motorek szczerze polecam!
Ja mam 2E zagazowany i jest świetnie. Ten silnik bardzo dobrze znosi instalację gazową. Spalanie oscyluje wokół 10l/100LPG, ale raz na trasie zszedłem do 8,7/100. Na benzynie myślę, że te 8-9 litrów weźmie chyba. 115 kM pozwala na naprawdę konkretne jeżdżenie. Zawsze ma się ten zapas koników, gdy przyjdzie wyprzedzać:)
Ja ten motorek szczerze polecam!
Re: Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E
2e jest na wielopunkcie jednorodnym, dzięki temu poradzi sobie z instalką II gen.solo pisze:Witam co sądzicie na temat tego silnika, czy jest on na wielopunktowym wtrysku? 115 kM więc można polatać a jak się kształtuje spalanie(benzyna)
Co do spalania na benzynie to jak miałem Mk3 GTI Edition (też 2.0 8v tyle, że ADY) to w trasie średnio palił 6,5-7 przy rozsądnych prędkościach. Nie mówię o jeździe "na emeryta" bo wtedy udało mi się zejść nawet do 5,9. Przy jeździe na dwupasmówkach czy autostradach, 130-140 km/h i szybciej, dochodziło do 8. W mieście jak to w mieście. Zależy gdzie mieszkasz. Po W-wie średnio ok. 11-11,5 wychodziło. Wszystkie wartości podane przy jeździe z włączoną klimą. Co do LPG to nie wiem bo co prawda miałem na pokładzie, ale krótko bo ciągle coś było z tym nie tak. Koniec końców wywaliłem to ustrojstwo i od tamtej pory cieszyłem bezawaryjną jazdą.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
każdy silnik może się zepsuć, falowanie nie jest dla 2E żadną typową usterką. akurat 2E wytrzymuje bardzo dużo, ma bardzo prostą elektronikę, dobrze się "gazuje". Jeden większy minus to przepływomierz który łatwo ulega uszkodzeniem po wystrzale gazu, a nie występuje w podróbach i pozostaje próba naprawy lub kupno używki która jest b. droga.Berdziu pisze:przy tym silniku są problemy z falowaniem obrotów sam właśnie to przerabiam...
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 380 gości