Brak iskry
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
Brak iskry
witam po swapie nie dzialal tylko obrotomierz po czasie tzn wczoraj probowalem go podlaczyc czytalem na forum jak i co. w skrzynce znalazlem kabel ktory idzie od obrotka podlaczylem go z cewka i obrotek zadzialal. ale problem pojawil sie jak chcialem to zrobic krotsza droga z wtyczki od cewki byl tez zielony kabelek wpiąłem sie i na odpalonym silniku dotkalem go do cewki silnik zdechl
iskra zniknela wymienilem 3 cewki-moduly i nic potem wymienilem aparat zaplonowy bo myslalem ze padl czujnik halla ale to nie to
zostal komp
i teraz pytanie mam racje czy sie myle??????????????????????
z gory dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja...
iskra zniknela wymienilem 3 cewki-moduly i nic potem wymienilem aparat zaplonowy bo myslalem ze padl czujnik halla ale to nie to
zostal komp
i teraz pytanie mam racje czy sie myle??????????????????????
z gory dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja...
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:59 przez LeszczVW, łącznie zmieniany 1 raz.
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
tez mi sie tak wydaje ze jakies zabezpieczenie musi byc na kompad.milas pisze:a przekaznik od ecu?
bede musial poszukac jaki to jest w skrzynce
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
zapomnialem napisac ze NAPIECIE jest na cewce i hallu w tym problem wlasnie ze prad wszedzie jestvwEmil pisze:sprawdź czy do czujnika halla, tego przy aparacie dochodzi napięcie 12 v, sprawdź również czy jest na cewce....od tego ja bym zaczoł
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 16:21 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
to wiem wlasnie ze trzeba pod sróbke podkrecic opisane one sa 1 i 15 i trzeba pod 1 podkrecic. w tym problem ze chcialem pojsc krotsza droga i przez glupote podpialem pod wtyczke i wtedy wszystko zdechlo. jakby ktos wiedzial ktory przekaznik i jaki nr jest od sterowania silnika to byl bym wdziecznyPaweł Marek pisze:vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
dlatego pytam czy komp moze byc spalony jedyne co zostalo do sprawdzenia to wlasnie to
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- LeszczVW
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
- Lokalizacja: Z nad morza :)
- Kontakt:
czujnik halla sprawdzonu bo aparat zmieniony byl bezpieczniki cale cewki 3 zmienione zostal komp nic wiecej wedlug mniePaweł Marek pisze:Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.
[ Dodano: 13 Sty 2010 23:27 ]
Kupiłem kompa o takich samych nr wszystko gra był problem ale nie chcialo mi sie wierzyc silnik odpalił ale nie wkrecał sie na obroty po 5 min katalizator CZERWONY ! ! !
Nie uwierzycie ale masa byla luzna od budy do silnika
auto by sie spalilo a nikt by na to nie wpadl dobrze ze ISKRZYLO...
dzieki wszystkim za pomoc
Ogolna przyczyna to KOMPUTER i pamietajcie o masie ...
MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 331 gości