Brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Brak iskry

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 15:47

witam po swapie nie dzialal tylko obrotomierz po czasie tzn wczoraj probowalem go podlaczyc czytalem na forum jak i co. w skrzynce znalazlem kabel ktory idzie od obrotka podlaczylem go z cewka i obrotek zadzialal. ale problem pojawil sie jak chcialem to zrobic krotsza droga z wtyczki od cewki byl tez zielony kabelek wpiąłem sie i na odpalonym silniku dotkalem go do cewki silnik zdechl :crazy:

iskra zniknela wymienilem 3 cewki-moduly i nic potem wymienilem aparat zaplonowy bo myslalem ze padl czujnik halla ale to nie to :grrr:

zostal komp

i teraz pytanie mam racje czy sie myle??????????????????????


z gory dzieki za pomoc bo mi juz rece opadaja...
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:59 przez LeszczVW, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz sty 10, 2010 15:53

a przekaznik od ecu?


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 15:55

d.milas pisze:a przekaznik od ecu?
tez mi sie tak wydaje ze jakies zabezpieczenie musi byc na kompa

bede musial poszukac jaki to jest w skrzynce


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz sty 10, 2010 15:55

sprawdź czy do czujnika halla, tego przy aparacie dochodzi napięcie 12 v, sprawdź również czy jest na cewce....od tego ja bym zaczoł



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 15:57

vwEmil pisze:sprawdź czy do czujnika halla, tego przy aparacie dochodzi napięcie 12 v, sprawdź również czy jest na cewce....od tego ja bym zaczoł
zapomnialem napisac ze NAPIECIE jest na cewce i hallu w tym problem wlasnie ze prad wszedzie jest :kac:


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 16:20

vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 16:21 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 16:24

Paweł Marek pisze:vwEmil, nie wiem co uszkodziłeś, ale nie możesz podpiąć obrotka pod zielony kabel we wtyczce cewki (rozumiem że cewkę masz kwadratową z MK3). Musisz się podpiąć pod jedną ze śróbek która jest pod plastykową pokryweczką na cewce. Nie pmaiętam która sprawdź doświadczalnie.
to wiem wlasnie ze trzeba pod sróbke podkrecic opisane one sa 1 i 15 i trzeba pod 1 podkrecic. w tym problem ze chcialem pojsc krotsza droga i przez glupote podpialem pod wtyczke i wtedy wszystko zdechlo. jakby ktos wiedzial ktory przekaznik i jaki nr jest od sterowania silnika to byl bym wdzieczny


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 16:27

trzeci od lewej górny rząd, ale nie sądzę żeby był winien. Zielony kabel leci bezpośrednio z ECU, obyś nie spalił czegoś w nim


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 16:29

dlatego pytam czy komp moze byc spalony jedyne co zostalo do sprawdzenia to wlasnie to :crazy:


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 16:34

Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » ndz sty 10, 2010 17:31

Marek dobrze pisze, zielony kabel daje impulsy na cewkę na ten zielony kabel, nie mi impulsów - nie ma iskry



Awatar użytkownika
LeszczVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: pn lis 03, 2008 23:35
Lokalizacja: Z nad morza :)
Kontakt:

Post autor: LeszczVW » ndz sty 10, 2010 20:52

Paweł Marek pisze:Oczywiście że coś mogło się spalić ale wpierw posprawdzaj parę rzeczy. Przekaźnik o którym wspomniałeś, bezpieczniki, czujnik Halla, cewka (najlepiej przez podmianę). Voltomierzem sprawdź czy pojaiwają się skoki napiecia na zielonym kablu cewki przy kręceniu rozrusznikiem.
czujnik halla sprawdzonu bo aparat zmieniony byl bezpieczniki cale cewki 3 zmienione zostal komp nic wiecej wedlug mnie

[ Dodano: 13 Sty 2010 23:27 ]
Kupiłem kompa o takich samych nr wszystko gra był problem ale nie chcialo mi sie wierzyc silnik odpalił ale nie wkrecał sie na obroty po 5 min katalizator CZERWONY ! ! !

Nie uwierzycie ale masa byla luzna od budy do silnika :grrr:

auto by sie spalilo a nikt by na to nie wpadl dobrze ze ISKRZYLO...

dzieki wszystkim za pomoc :pub:

Ogolna przyczyna to KOMPUTER i pamietajcie o masie ...


MK2 PaSaDeNa viewtopic.php?f=87&t=589841
Było Jetta mkI coupe
Było mk2 F&I
Było mk3 Vr6
Bylo MkIV 1.9 Tdi
Jest Bora 1.9 Tdi i Mk2 1.6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 337 gości