Coś dziwnie pyka pod maską pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
- Lokalizacja: Łowicz
Coś dziwnie pyka pod maską pomocy
Coś klika dziwnie pod maską. Dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu. Co to jest ? Za co to odpowiada? Używałem opcji szukaj ale nie znalazłem. Pomocyyyyy
.
.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
witam,ma tak cykac, tam masz zawor regulacji cisnienia doladowania, dla pewnosci tak to wygląda ?
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... c=0&moto=0
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 15:58 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
to jest zaworek N75, który steruje zaworem upustowym turbiny (westgate)Rodrigo1988 pisze:Co to jest ? Za co to odpowiada?
tutaj masz co to jest westgate:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148018
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
- Lokalizacja: Łowicz
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
cykanie tego zaworka wcale nie świadczy o tym, że jest uszkodzony, to jest normalne zjawisko, raz będzie cykał, raz nieRodrigo1988 pisze:tylko chodzi o to że to tak nie cykało
co się konkretnie dzieje? jakie kontrolki świecą? sprecyzuj w czym jest problemRodrigo1988 pisze:a teraz jak dam wiecej gazu na luzie tak około 2.5 tys obrotów to kontrolki zaczynają inaczej świecić. golfik jest coś chory i muszę go wyleczyć
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 01, 2009 16:40
- Lokalizacja: Łowicz
No ok troche dziwi mnie to że jesli wcześniej nie cykało a teraz cyka to nadal jest dobrze. A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ? no chyba że też tak musi ... ;/ ale tak nigdy nie było... czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
moze wczesniej nie zwróciles na to uwagi, a co kontrolek to sprawdz ładowanie jakie masz na luzie i przy 2500obr/min
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
jak wcześniej pisałem, to jest zaworek sterujący turbiną i napewno nie ma nic wspólnego z kontrolkamiRodrigo1988 pisze:czy ten przekaźnik może mieć coś z tym wspólnego ?
tak, jak napisał kolega damian81Z, ewidentnie masz problem z ładowaniem, możliwe, że szczotki w alternatorze się kończą lub regulator napięcia siada, zmierz sobie napięcie ładowania zwykłym miernikiem, albo jeśli masz możliwość, to podłącz pod VAG-a, tak też można sprawdzić, przy okazji skasujesz błąd 1117(Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF), podejrzewam, że taki się pojawiłRodrigo1988 pisze:A dlaczego jak dam mu gazu tak do 2.5 tysięcy obrotów to kontrolki w liczniku , światła, oświetlenie pokrętełek i przełączników zaczyna nagle mocniej świecieć a jak ujmę gazu to świeci słabiej ?
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości