[mk3]Wysokie napięcie ładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]Wysokie napięcie ładowania
Mam golfa3 97r,1.8 benzyna gaz,niedawno go kupiłem i przy wymianie akumulatora ,zmierzyłem że napięcie na klemach wynosi około 17-18 V,cztałem w ksiązkach więc wiem że powinno być 13-14v,o dziwo pzy wzroście obrotów napięcie wzrast o około 0,4 V tak jak powinno być czyli,ale napięcie wynosi prawie 18V .czy moge jeżdzieć na razie czy w ogóle nie jaki ma to wpływ na akumulator.Bardzo prosze o szybką odpowiedz!!
Ostatnio zmieniony śr mar 01, 2006 23:40 przez dezeus, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym nie jeździł bo to wygląda na walnięty regulator napięcia - akumultor to rzecz nabyta się kupi ale wszystkie urządzenia i osprzęt silnika masz zaprojektowane na nie takie napięcie i coś może paśćdezeus pisze:czy moge jeżdzieć na razie czy w ogóle nie jaki ma to wpływ na akumulator
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
pierwsze co pandnie to akumulator radze wymienic ten regulator bo sobie czegos narobi i zbedne koszty tylkoAdamtd pisze:Ja bym nie jeździł bo to wygląda na walnięty regulator napięcia - akumultor to rzecz nabyta się kupi ale wszystkie urządzenia i osprzęt silnika masz zaprojektowane na nie takie napięcie i coś może paśćdezeus pisze:czy moge jeżdzieć na razie czy w ogóle nie jaki ma to wpływ na akumulator
Sprawdz dokładnie regulator napiecia ewentualnie układ Graetza a co do akumulatora i reszty pierw to zlokalizuj i napraw bo mozesz sobie narobic problemow, mainowicie zbyt duze napiecie ładowanie moze doprowadzic do uszkodzenie ECU zarowek oraz innych podzespołow elektronicznych.Akumulator sie najprawdopodobnie zagotuje rozwarstwai sie cele i po akusiu.
Best Life is VW drive!!!! :satan:
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 23:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mialem podobny problem aczkolwiek tak wysoko mi nie ładował pojechalem do mechaniora i wymienił mi regulator na alternatorze nie wielki koszt a jest juz wszystko ok. Nawiase mówiac popadały mi czujniki miedzy innymi czujnik od wiatraka . Zrób to koniecznie pozdrawiamdezeus pisze:cztałem w ksiązkach więc wiem że powinno być 13-14v,o dziwo pzy wzroście obrotów napięcie wzrast o około 0,4 V tak jak powinno być czyli,ale napięcie wynosi prawie 18V
Serdeczne dzięki za informacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,wymieniłem niezwłocznie regulator,i spadło o 2 v !!!,ale jednak to i tak za dużo wynosi około 15,8v na razie jeżdze i jest oki ,wcześniej mi czasami padały w czasie jakdy zegarey i licznik teraz już nie, wnikne w ten układ Gertza,nie wiem co to jest ale niezwłocznie sie zorientuje,a jka nie bede wiedzieł to ośmiele sie jeszcze raz zapytać,ale na razie SERDECZNE DZIęKI!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam wszystkich "Golfiarzy!!!"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 609 gości