Hałasujący silnik-zawory Golf III.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt sty 08, 2010 20:06
- Lokalizacja: mikołów
roman58, ile razy mozna planowac głowice? bo przeciez planował ja kilka razy, a pozatym kolega
tomiii197 napisał co bylo przyczyną
tomiii197 napisał co bylo przyczyną
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 21:16 przez damian81Z, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
tomiii197, miałeś cholernego pecha. Do chwili kiedy przeczytałem o twoich przygodach uważałem że wożenie głowicy do planowania i przy okazji zlecenie sprawdzenia i dotarcia zaworów, wymiany uszczelniaczy to zbytek i pójście na łatwiznę. Teraz uważam jednak że to dobra metoda bo w "ogniu walki" można coś przeoczyć, szczególnie jak się robi kilka rzeczy na raz, lub po prostu w pośpiechu, bo czasem "klient" ciśnie, a tak w ogóle to i tak on za wszystko płaci. I tak sobie myślę że lepiej się podzielić kasą i dać komuś też zarobić niż robić drugi raz za free. Pisząc te słowa bardziej staram się usprawiedliwić swoje postępowanie, niż oceniać twoje niby niedopatrzenie.
JaroW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
damian81Z, serwisówki podają minimalny wymiar głowicy przy którym może być jeszcze zakładana. Nie chodzi więc o to ile razy, tylko czy ma jeszcze minimalny dopuszczalny wymiar (wysokość)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
teraz ja mam putanie koledzy 1.6 na jednopunkcie ma 75km, a wielopunkt 101km?tomiii197 pisze:ŁukaszMan napisał/a:
aki to silnik kolego 1.6 75KM czy 101KM na pełnym wtrysku?
tez po wymianie uszczelki mialem taki problem ale zawory jakos sie ulozyly.
moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa
wyjasnie o co chodzi. kupilem golfika na gieldzie, gosciu mowil ze to 1.4 na wielopunkcie. dmuchnelo mi uszczelke i zadna czesc od 1.4 nie pasowala. pompa wody, pasek, uszczelka itp. wszystkie czesci pasowaly od 1.6 podejrzewam ze silnik byl zmieniony, jak sprawdzic jaki to dokladnie silnik?ŁukaszMan pisze:dokładnie.
Kolego w twoim AEE jest też 75KM.
moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
aha dzieki;) jutro rzuce okiem czy cos jest.ŁukaszMan pisze:a nie masz naklejki z symbolem silnika na np: obudowie rozrządu?? jeśli nie to na wlepie w bagażniku powinieneś mies symbol silnika. A na silniku powinien on się znajdować na bloku w okolicy skrzyni biegów. powinien być wybity kod silnika.
1.6 na mono wtrysku były ABU AEE AEA
1.6 na pełnym AFT
1.4 na mono wtrysku to ABD
ten kod powinien sie zaczynac tymi trzema literami oznaczenia silnika tak?
moc jest bogiem, predkosc nalogiem, nitro zabawa, a turbo podstawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 318 gości