Gaśnie w nietypowych sytuacjach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jakub1602
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:14
Lokalizacja: skoczów

Post autor: jakub1602 » sob sty 09, 2010 12:29

szkot pisze:Wczoraj prze-lutowałem przekaźniki i nic nie pomogło dziś lece po nową kostkę stacyjki może coś pomoże. A co do obrotów to lipa nie są niskie raczej falujące typowa awaria silniczka krokowego.
to i ja sie przyłączę do tematu.
MK3 paliła ale cała kość z bezpiecznikami wisiała wiec postanowiłem ją podwiesić i tu awaria.
Nagle nie idzie odpalić auta!!!!!!!
Kilka razy odpaliłem ale 1 sekunda i gaśnie, poruszałem kablami i zaś nie pali.
Jakieś pomysły



szkot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lis 28, 2008 11:51
Lokalizacja: Łuków

Post autor: szkot » sob sty 09, 2010 14:55

No teraz to mnie wkurzył na maxa nie dość że gaśnie to teraz albo trzyma 1400 obrotów albo gaśnie.No to chyba krokowy już wykitował? Chyba go podpale bo mam go już serdecznie dość te ciągłe naprawy mnie wykańczają.
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 15:02 przez szkot, łącznie zmieniany 1 raz.



jakub1602
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 11, 2009 19:14
Lokalizacja: skoczów

Post autor: jakub1602 » sob sty 09, 2010 18:48

szkot pisze:No teraz to mnie wkurzył na maxa nie dość że gaśnie to teraz albo trzyma 1400 obrotów albo gaśnie.No to chyba krokowy już wykitował? Chyba go podpale bo mam go już serdecznie dość te ciągłe naprawy mnie wykańczają.
nalej mu 5 litrów paliwa bo mnie zrobil to samo, a pokazywal ze zaczyna sie rezerwa dopiero



Broda2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lut 19, 2007 18:27
Lokalizacja: Jarosław-Rabka

Post autor: Broda2005 » wt sty 12, 2010 00:38

Witam, myślę że kolega Borys moze mieć dużo raacji, ja borykałem się też z takim problemem w MK3 1,6 AFT, i po wymianie kilku rzeczy okazało się że był to przekaźnik sterowania silnikiem, miał zimne luty. Piszesz że przelutowałeś przekaźniki, tylko sprawdź czy te co trzeba. Przekaźnik sterowania silnikiem włącza pompę paliwa i jak on się wyłącza to porostu gasnie silnik. u mni poprostu gasł, i migała kontrolka temperatury. Zdaża się ze to moze być kostka stacyjki, ale nie kupuj podróby bo to głupiego robota, sam wymieniałem dwa razy, bo podróba padła po tygodniu. Jak nie to jeszcze czujnik halla ale to grubsza kasa. pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości