[mk IV] Smoła by Pele

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr sty 06, 2010 01:09

hmyyyy więcej propozycji prosze :chytry:
ciezko jest mi sobie wyobrazic jakby wygladaly w macie a taka opcja mnie jara
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 01:16 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
silveradrien
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: pt sie 22, 2008 01:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: silveradrien » śr sty 06, 2010 01:26

mat byłby dobry ale do innego koloru niż czarny, dawaj w kolor.


Mój Generation:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=273509

Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » śr sty 06, 2010 01:35

dokładnie !!


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr sty 06, 2010 01:52

ok rozumiem :bigok:
a co sądzicie o masce w czarny mat???
ewentualnie do tego rowniez lusterka w macie???
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 02:04 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » śr sty 06, 2010 03:54

przekombinowane..


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » śr sty 06, 2010 10:08

Maskę w macie bym sobie darował, a lusterka w macie powinny wyglądać ok, chociaż jestem zdania, że bardziej pasowałyby do auta, które ma niepolakierowane listwy. :)



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr sty 06, 2010 13:51

no cóż jeśli tak radzicie nie pozostaje nic innego jak pójść za ciosem :)
lusterka na wiosnę a teraz muszę znaleźć pompki AL'ki oraz dawcę na nowe IC :chytry:



mr.mark
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 18:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mr.mark » śr sty 06, 2010 14:05

Maskę zostaw taką jaka jest - lusterka też pod kolor, mat jest ładny ale np. w srebrnym kolorze, do czarnego mom zdaniem nie bedzie to pasować. :chytry:



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt sty 08, 2010 01:01

evolution pisze:hmmmm fanty z pierwszej strony zalozone, auto wystrojone, wykres nie jest taki jakbym chcial do konca, nie mam zkad wziac wiecej paliwa w cylindrach i seryjny icek stoi tez na przeszkodzie, wiec pewnie bedzie trzeba pompki i icek wymienic.. wynik 155 PS i 390 Nm bez dymu. max niuty dopiero przy niespelna 2500 rpm zeby nie przeciazac bez potrzeby napedu. :helm: pelton1985, pewnie niebawem wstawi wykres. wiec przylukacie

ja mam takie pytanko tylko ile bylo kucy w serii bo jednak wymienić turbo i miec "tylko" 154 KM to cos mi tu nie pasi :/ u mnie na seryjnych gratach wyszedl taki sam wynik? tylko ze u mnie seria wyszla 125 km :bigok: pozdr


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt sty 08, 2010 10:55

fasd, wczytaj się głębiej w temat, masz wszystko ładnie opisane, co i jak :bigok:
turbo poszło do wymiany bo musiało być wymienione... i w serii było zdecydowanie mniej niż Ty miałeś, a przed autem jeszcze trochę pracy i modyfikacji mechanicznych

P.S. Ile niuta u Ciebie wyszło?
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 16:09 przez PELE, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt sty 08, 2010 18:22

pelton1985 pisze:fasd, wczytaj się głębiej w temat, masz wszystko ładnie opisane, co i jak :bigok:
turbo poszło do wymiany bo musiało być wymienione... i w serii było zdecydowanie mniej niż Ty miałeś, a przed autem jeszcze trochę pracy i modyfikacji mechanicznych

P.S. Ile niuta u Ciebie wyszło?
nie czytałem także wybacz :kwiat: :P a nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził?

U mnie wyszlo 360 Nm. Mam lekko dymiący program ale dymi dopiero przy 3800 obr, rob555 mowił ze to turbo nie dostaje dostatecznie zimnego powietrza i to dlatego. Aktualnie zbieram $$$ i graty na Fmic i przed wakacjami chce wstawić jakies turbo moze hybrydka albo od mercedesa 370 CDI :grin: moc jaka mnie interesuje po finalizacji (po wymianie pompowtrysków) to ok 200 ps ;)

powodzenia w modzeniu bede śledził temat :) pozdr :smoke:


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt sty 08, 2010 19:26

fasd pisze:nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził?
np. jaką? Od ARL'a czyli ta która teraz jest w aucie dmucha 1,1 bara i jeszcze sporo przed nią :) z tego co sie orientowałem to z pompkami z ARL'a, tą turbiną oraz FMIC, moc o której piszesz czyli okolice 200 ps są jak najbardziej możliwe, w AJM nie chcę większych mocy :chytry:

w poniedziałek jadę po AL'ki oraz IC z IVECO :green_fuck:
u mnie GOLF nie puszcza bąka :helm:
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 19:27 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob sty 09, 2010 00:43

no ja tak samo sie zastanawiam nad tą z arla, tą z mercedesa lub jakąś hybrydke :) ale narazie fmic :) tak samo jak ja niechce wiecej bo ajm to przy wiekszych mocach zgubić można po drodze :helm: :helm:

FMIC bedziesz pchał pod seryjny zderzak czy bedzie rs zakladał? a z jakiego iveco bedziesz brał to fmic? bo ja sie nie moge zdecydować jaki wziąć bo mam kilka opcji:
-chinola jakiegos z re5pectu
-seryjny z arla
-laguna
-jakieś iveco :)

jak bedziesz zakladał juz tego fmic mogłbyś porobic kilka fotek ? :bigok: :bigok:

a bedziesz zakladał wieksze heble? bo teraz masz o ile sie nie myle 280mm?
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 00:45 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » sob sty 09, 2010 10:55

fasd, o hamulcach myślę oczywiście innych ale to czas pokaże, może audi TT albo jakiś sportowy zestaw brembo lub ebc... jeszcze o tym nie myślałem, teraz śmigam na tarczach ATE z kolckami SPARCO i jakoś jeszcze się ten zestaw wyrabia.... nie chcę się pchać w jakieś sportowe body kity więc zakładam IC od IVECO TURBO DAILY 2,8. jest to spokojnie wykonywalna opcja i podchodzi pod ori zderzak ( widziałem takie IC zamontowane w mkIV, delikatna rzeżba zderzaka ale jest ok ). na rynku są 2 modele IC z IVECO, jeden z plastkowymi wyjściami a drugi cały alu, oczywiście wiesz co wybrałem :) z suszarą nie ma co kombinować i wybieraj tą z ARL'a GT 1749 VB, podchodzi plug & play i wystarczy tylko dokupić taki czerwony wąż, a jej wydajność spokojnie starczy do robienia AJM'a ( w dziale tuning TDI masz sporo na temat tego manewru oraz FMIC ). tak gdzies wyczytałem, że taka bezpieczna bariera dla AJM'a to 200 ps :green_fuck:

IC wygląda tak tylko wyjścia są alu
http://allegro.pl/item878039176_iveco_d ... ooler.html
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 11:38 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości