JR od 2 stycznia strasznie długo kręci zanim zapali :|

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

JR od 2 stycznia strasznie długo kręci zanim zapali :|

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 19:31

Witam. Mam taki problem z moim silnikiem.
Sprawa wygląda następująco.
31 grudnia pojechałem na impreze. Auto zapalało jechało normalnie itd. Postało 2 dni, przychodzę 2 stycznia na parking i zaczał się problem. Auto kręci kręci kręci i zapalić nie mogło. Dopiero na kable i długie kręcenie i zapalił. A na dworze ledwo -2 stopnie. Naładowałem aku i potem zapalił od strzała. Na drugi dzień znowu to samo. Przychodzę, kręce kręcę kręcę i dopiero załapał.
I tak od tam tego czasu dzieje się ciągle. Czy ciepły czy zimny muszę kręci i kręcić i kręcić. Jak zapali, pochodzi chwile i zgasze i zapale od razu to łapie. Ale postoi z 5 minut i już zaczyna się problem i trzeba znowu kręcić

Świece wszystkie 4 sprawdziłem i grzeją, nie zapowietrza się, kąt już próbowałem regulować i nic. Prąd do elektromagnesu na pompie cały czas dochodzi. Paliwo pompa pompuje. Wcześniej palił od strzała. Olej też wymieniony. Brakło mi już pomyslów co to może być

Z góry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt sty 08, 2010 19:37

wyglada na to ze paliwo sie cofa



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 21:11

paliwo się nie cofa bo mam przeźroczyste węże i ani jednego bombelka w nich więc paliwo odpada. Teraz mu odbiło i jak zagrzeje świece to pali od strzała a na ciepłym dalej nie chce :|
Zauważyłem jeszcze że mam zwarcie w liczniku bo mi na dziurach gaśnie podświetlenie licznika i zapala się kontrolka wody i świateł długich :|



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 08, 2010 21:17

89Bartezz, nie wiem co lałeś do baku,ale zalej coś lepszego i dowal depresatora.Będzie dobrze... :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 21:30

Zalany jest bp ultimate razem z uszlachetniaczem do -40 stopni. I na tym paliwie przed tym wybrykiem zrobiłem 460 km. Nagle mu tak odbiło



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 08, 2010 21:42

Następnym razem,jak nie będzie chciał palić,popuść przewody paliwowe przy wtryskach, przelej paliwem,dokręć i wtedy próbuj palić.Być może to wina podwieszających się wtrysków.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 21:52

Wtryski były niedawno wyciagane i sprawdzane na stole razem z pompą. wszystko chodziło ok.
Dodam że jak zapali to nic nie kuleje tylko kręci kręci i nagle łup i chodzi



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sty 08, 2010 21:54

Michaś_1977, tez tak mysle chyba czas wymienic wtryski

[ Dodano: 08 Sty 2010 20:58 ]
to mi wyglada tak ze pompa musi sobie naciagnac ropki i dopiero pali a sprawdzalec werzyki odplywowe od nadmiaru ja tak samo mialem lały i musialem tyoche pokrecic zeby zapalił jak przestaly lac to normalnie palił dziwne ale umnie ustapil problem



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 22:05

wszystkie wężyki mam nowe, nawet te nadmiarowe.
Teraz zaczął palić od strzała jak świecami go grzeje więc uciekające paliwo z pompy też odpada. Słabo mnie już to auto powoli :|



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 08, 2010 22:36

89Bartezz, na moje oko,to będzie coś z układem zasilania...filtr paliwa kiedy zmieniałeś?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » pt sty 08, 2010 22:36

filtr zmieniony 2 tygodnie temu, szczelny bo dziś nawet oring wymieniałem na nowy i dalej to samo



arwam

Post autor: arwam » sob sty 09, 2010 01:15

89Bartezz, sprawdź czy napiećie do świec dochodzi a jak nie chce palić to spróbuj na krótko zagrzać świece i wtedy zakręcić.
ale wygląda mi na spalone świece lub cofające się paliwo.
jak kręcisz to leci coś z wydechu czy nie ?
jak nie to cofa się paliwo.
a jak leci to zobacz jakiej barwy jest dym.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Palenie

Post autor: ZbyszekGolf » sob sty 09, 2010 01:39

Witam taj jak koledzy pisza proponuje sprawdzić układ zasilania i swiece zarowe mi wygląda ze paliwo schodzi i silnik musi trochę pokręcić zeby ponownie je naciągnąć



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob sty 09, 2010 09:17

a moze kompresja jak na swiecach pali :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości