kotrolka świec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kotrolka świec żarowych
witam,
piszę nowy temat ponieważ mój poprzedni temat został zamknięty.
Wysłałem wiadomość do osoby, która post zamknęła jednak bez odzewu. Chciałem dodać błędy jakie zczytałem z komputera:
1. 18034.P1626 Magistrala danych CAN, komputer sterujący skrzyni biegów - brak sygnału.
2. 17970.P1562 Regulator ilości paliwa - górna wartość graniczna - N146.
3. 01282 Zawór elektromagnetyczny przełączników długości i kolektora ssącego - N239
Powtarzam pytanie czy mechanik czyszcząc nastawnik mógł coś spiepszyć,pytam dlatego że bezpośrednio po tej czynności zaczęła mi migać kontrola świec żarowych. Zaczyna migać paręnaście sekund po odpaleniu auta (nie za każdym razem miga)
piszę nowy temat ponieważ mój poprzedni temat został zamknięty.
Wysłałem wiadomość do osoby, która post zamknęła jednak bez odzewu. Chciałem dodać błędy jakie zczytałem z komputera:
1. 18034.P1626 Magistrala danych CAN, komputer sterujący skrzyni biegów - brak sygnału.
2. 17970.P1562 Regulator ilości paliwa - górna wartość graniczna - N146.
3. 01282 Zawór elektromagnetyczny przełączników długości i kolektora ssącego - N239
Powtarzam pytanie czy mechanik czyszcząc nastawnik mógł coś spiepszyć,pytam dlatego że bezpośrednio po tej czynności zaczęła mi migać kontrola świec żarowych. Zaczyna migać paręnaście sekund po odpaleniu auta (nie za każdym razem miga)
1. 17970.P1562 Regulator ilości paliwa - górna wartość graniczna - N146 - ten blad to ewidentnie wina zle zlozonego nastawnika i migajacej kontrolki swiec, sprawdz jakie masz napiecie na na nastawniku i dawke paliwa, odczytaj wartości położenia czujnika przesuwu oraz dawki paliwa za pomoca VAGa obie wartości znajduja się w grupie 001 wartość czujnika przesuwu znajduje się w bloku 03 i jej wartość podawana jest w Voltach, wartość dawki paliwa znajduje się w bloku 02 a jej wartość podawana jest w mg/R odczytujemy ja przy wlaczonym silniku, na biegu jalowym, przy temperaturze silnika min 80 stopni i wyłączonej klimatyzacji a odczytane wartosci zapodaj tutaj to cos sie pomoze
2. 01282 Zawór elektromagnetyczny przełączników długości i kolektora ssącego - N239- to blad zaworu klapy gaszacej, czy podczas gaszenia telepie silnikiem czy tez gasnie miekko?
3. 18034.P1626 Magistrala danych CAN, komputer sterujący skrzyni biegów - brak sygnału - tu poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1274848.html
2. 01282 Zawór elektromagnetyczny przełączników długości i kolektora ssącego - N239- to blad zaworu klapy gaszacej, czy podczas gaszenia telepie silnikiem czy tez gasnie miekko?
3. 18034.P1626 Magistrala danych CAN, komputer sterujący skrzyni biegów - brak sygnału - tu poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1274848.html
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 02:20 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
jeżeli chodzi o dawke paliwa to wiem, że mechanik mi ją zmieniał , ponieważ miałem zbyt małą - a zmiana ta polegała na stukaniu z boku w silnik i zczytywaniu dawki przez komputer to nie wiem czy to o tą dawkę chodzi? Dawka ta obecnie wynosi 4,6. Jak podłącze się do komputera to napisze o reszcie wartości.1. 17970.P1562 Regulator ilości paliwa - górna wartość graniczna - N146 - ten blad to ewidentnie wina zle zlozonego nastawnika i migajacej kontrolki swiec, sprawdz jakie masz napiecie na na nastawniku i dawke paliwa, odczytaj wartości położenia czujnika przesuwu oraz dawki paliwa za pomoca VAGa obie wartości znajduja się w grupie 001 wartość czujnika przesuwu znajduje się w bloku 03 i jej wartość podawana jest w Voltach, wartość dawki paliwa znajduje się w bloku 02 a jej wartość podawana jest w mg/R odczytujemy ja przy wlaczonym silniku, na biegu jalowym, przy temperaturze silnika min 80 stopni i wyłączonej klimatyzacji a odczytane wartosci zapodaj tutaj to cos sie pomoze
ad2. podczas gaszenia nie telepie silnikiem
czyścił ponieważ poszedłem do niego z problemem opisanym w temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=274324
czyli szarpanie silnikiem po zmianie z 1 na 2 bieg. Mechanik twierdził na 99%, że to wina brudnego nastawnika. Niestety czyszczenie w ogóle nie pomogło a dodatkowo zaczęła mi się świecić kontrolka świec żarowych.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=274324
czyli szarpanie silnikiem po zmianie z 1 na 2 bieg. Mechanik twierdził na 99%, że to wina brudnego nastawnika. Niestety czyszczenie w ogóle nie pomogło a dodatkowo zaczęła mi się świecić kontrolka świec żarowych.
zrob logi dynamiczne wtedy bedzie widac cos wiecej
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 13:20 przez antojuja, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bartek_c, bo jak widac zalezalo mu na kasie. ja najpierw ustalam na ile sie da czy to to a potem dopiero robie, bo robic tylko dla sztuki i $$ to mnie nie bawi
jakie masz ustawione napiecie na nastawniku grupa 001 pozcja 03
poza tym ten blad moze byc wywalany przez przycinajace sie koleczko w pompie, ktorym steruje nastawnik, dlatego wywal jego blad
jakie masz ustawione napiecie na nastawniku grupa 001 pozcja 03
poza tym ten blad moze byc wywalany przez przycinajace sie koleczko w pompie, ktorym steruje nastawnik, dlatego wywal jego blad
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości