swap z 1.8 RP na 2.0 8v 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

swap z 1.8 RP na 2.0 8v 2E

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 19:45

co trzeba zrobic i przerobic??? i drugie pytanie czy jest mozliwos pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e bedzie to chodzic i czy nie straci przez to mocy ???
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:40 przez bobstyle, łącznie zmieniany 1 raz.



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

Post autor: Utul » czw sty 07, 2010 20:16

Witam
bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.
Najlepiej jak byś wrzucił ten silnik razem ze skrzynią. Co do elektryki to wydaje mi się że może zostać stara, bo oba silniki są na Digifancie.
Dlaczego chcesz włożyć 2E, to tylko 3 kuce więcej od starego?

Pozdro



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 20:29

nie podejdzie 2E bo jest inny kolektor ssący, no chyba ze kompletny 2E ale to jest już rzezba


Obrazek

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 20:34

Utul pisze:Witam
bobstyle pisze: czy jest mozliwość pozostawienia na jednopunkcie silnik 2e
Nie wiem o co ci chodzi z tym jednopunktem, 2E to wtrysk wielopunktowy.
Najlepiej jak byś wrzucił ten silnik razem ze skrzynią. Co do elektryki to wydaje mi się że może zostać stara, bo oba silniki są na Digifancie.
Dlaczego chcesz włożyć 2E, to tylko 3 kuce więcej od starego?

Pozdro
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 20:53 przez bobstyle, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 20:57

[/quote]

jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115[/quote]


jeden i drugi jest wielopunktem typu digifant i to jest do przerobienia ale ten 2E musi być kompletny i na tym twoim kompie nie bedzie miał tych raczej 115 ps


Obrazek

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

Re: swap z 1.8 2H na 2.0 8v 2E

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 21:02

jeson pisze:
jak zostawie jednopunkt to nie trzeba przerabiac elektryki jak zostanie wielopunkt to trzeba przerobic instalacje 2h ma 98 a 2e 115[/quote]


jeden i drugi jest wielopunktem typu digifant i to jest do przerobienia ale ten 2E musi być kompletny i na tym twoim kompie nie bedzie miał tych raczej 115 ps[/quote]

2h jest na jednopunkcie



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 21:15

w czym jest ten silnik?
nie widziałem jeszcze 2H na jednopunkcie moze masz jakieś foty?


Obrazek

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 21:18

jeson pisze:w czym jest ten silnik?
nie widziałem jeszcze 2H na jednopunkcie moze masz jakieś foty?
mk1 cabrio z 91 roku



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 21:29

to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group


Obrazek

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 21:34

jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 21:41 przez bobstyle, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » czw sty 07, 2010 21:48

bobstyle pisze:
jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:

no to juz sobie nie zrobisz tak łatwo na 2E


Obrazek

bobstyle
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 17:04
Lokalizacja: prabuty
Kontakt:

Post autor: bobstyle » czw sty 07, 2010 21:51

jeson pisze:
bobstyle pisze:
jeson pisze:to masz wielopunkt tylko on nie jest sekwencyjny tylko tzw full group
masz racje w takim razie ja mam cos namieszane pod maska :grrr: a co lepsze okazało sie ze to RP :grrr:

no to juz sobie nie zrobisz tak łatwo na 2E

to zostaje elektyrka do przerobienia tak??? i rzezba z kolektorem wydechowym ???



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości