[Mk2] Problem z zapalaniem..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk2] Problem z zapalaniem..
Dziś rano założyłem do mojego autka naładowany akumulator, przekręcam ... i nie zapalił...
Jaki tego może być powód?? Czyżby akumulator nie nadawał się już do użytku??
Jaki tego może być powód?? Czyżby akumulator nie nadawał się już do użytku??
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ale co bylo? Krecil rozrusznik a nie chcial zapalic czy nic nie drgnelo? Swiatla sie pala, kontrolki?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
ja mam podobny problem...
przekrecam kluczyk i lipa gasna zegary i kontrolki sie nie pala tylko na niebiesko od dlugich sie pali a rozrusznik nie kreci
prosze o szybka pomoc
przekrecam kluczyk i lipa gasna zegary i kontrolki sie nie pala tylko na niebiesko od dlugich sie pali a rozrusznik nie kreci
prosze o szybka pomoc
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
Niezupełnie. Napięcie aku bez obciążenia może być dobre - 12-12,5V, jeśli masz możliwość to zmierz napięcie w momencie zapalania. Kidyś robiłem takie pomiary. Bez obciążenia ok 12V, po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch spadało do 3V.Pinhead pisze:Na zgaszonym silniku sprawdź mu napięcie to będziesz wiedział czy aku jest padnięty albo niedoładowany
Po naładowaniu wystarczy go na chwile (15-20s) obciążyć rozrusznikiem albo w jakiś inny sposób i sprawdzić czy napięcie spadło. Może mieć dobre napęcie po naładowaniu ale bardzo małą pojemność jeśli jest już zużyty. Może mieć za mało elektrolitu albo być zasiarczonym, warto sprawdzić napięcie na pracującym silniku aby wykluczyć wygotowanie akumulatora przez zbyt duże napięcie ładowania.
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości