Daje rady taka maszynka...
LINK - GOLF MK3 KIT-CAR
Swojego czasu Tomasz Kuchar śmigał takim cackiem. Nawet mam gdzieś foty...
Poniżej link - hmmm jak by ktoś był zainteresowany zakupem Golfa Mk3 w wersji KIT-CAR, którym kiedyś jeździł Alister McRae to proszę przygotować jedyne 60tys. euro
LINK - GOLF MK3 KIT-CAR - ALISTER McRAE
Golf 3 Kit-Car za jedyne 42,5tys. euro
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Golf 3 Kit-Car za jedyne 42,5tys. euro
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 13:43 przez Razal, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Golf III A59:
W latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła. Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.
Ten urzekł moje serducho bardziej
W latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła. Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW.
Ten urzekł moje serducho bardziej
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Do tego Kitcara
http://www.vwmotorsport.com/vwcat/Golf3Katalog.pdf
http://www.vwmotorsport.com/vwcat/Schmi ... ebuild.pdf
foto się nie wyświetla a chętnie bym zobaczył A59
temat na naszym forum o A59
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=16830
http://www.vwmotorsport.com/vwcat/Golf3Katalog.pdf
http://www.vwmotorsport.com/vwcat/Schmi ... ebuild.pdf
foto się nie wyświetla a chętnie bym zobaczył A59
temat na naszym forum o A59
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=16830
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 17:12 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość