co to? kr cczy pl?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Sprawa jest prosta - jak ma katalizator, to jest PL, jak nie to KR - chyba, że ktoś kombinował, wywalił kata itp. Ale jak jest wszystko ori, to PL ma mieć kata, a KR nie ma.
Druga sprawa - ale to tylko moje domysły - widać, ze samochód jest z roku 90, lub później. Czy przypadkiem nie było tak, że starsze samochody nie miały kata, a te nowsze już miały? I czy przypadkiem nie było tak, że KR został zastąpiony przez PL, właśnie ze względu na kata? To by wskazywało, że ponieważ samochód jest z końca produkcji, to ma kata, czyli jest to PL.
Druga sprawa - ale to tylko moje domysły - widać, ze samochód jest z roku 90, lub później. Czy przypadkiem nie było tak, że starsze samochody nie miały kata, a te nowsze już miały? I czy przypadkiem nie było tak, że KR został zastąpiony przez PL, właśnie ze względu na kata? To by wskazywało, że ponieważ samochód jest z końca produkcji, to ma kata, czyli jest to PL.
To wiemy na pewno.Lipek81 pisze:Sprawa jest prosta - jak ma katalizator, to jest PL, jak nie to KR - chyba, że ktoś kombinował, wywalił kata itp. Ale jak jest wszystko ori, to PL ma mieć kata, a KR nie ma.
VWEmil Chodziło mi o twój motor że to KR.
Zobacze u mnie bo mam na warsztacie właśnie taki sam motor jak ty z aluminiowym rozdzielaczem. Musze tylko zprawdzić jaki to typ
Pozdro
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... KB-PL.html
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... KB-KR.html
poznać łatwo po dodatkowym kompie lub jego braku w podszybiu.
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... KB-KR.html
poznać łatwo po dodatkowym kompie lub jego braku w podszybiu.
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 17:16 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
no dobra...to już wszystko wiem, teraz pytanie z innej beczki: który silnik jest lepszy i dlaczego? w końcu pl jest słabszy, inne wałki, kolektor, wtrysk i coś tam jeszcze.....ale chce wiedzieć jeśli macie w lewej ręce kr a w prawej pl to co wkładacie pod mache??
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 17:29 przez vwEmil, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oba wtryski (K i KE jetronic) są to wtryski mechanicznie a zatem bardzo archaiczne. Wtrysk paliwa w nich jest ciągły a nie jak w przypadku wtrysku elektronicznego sterowany przez ECU gdzie wtryskiwacz otwiera się tylko na okręsloną chwilę i w określonym momencie. Konsumpcja paliwa jest przez to większa, a ma na nią też wpływ stan podzespołów rozdzielacza oraz prawidłowa regulacja.
Nalepiej zrobić sobie PLkę albo KR na digifancie z PG. Wtedy mamy znacznie bardziej nowoczesny silnik 1.8 16v na wtrysku elektronicznym (czyli taki ABF tylko ze 1. pzdr
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 16:34 ]
Nalepiej zrobić sobie PLkę albo KR na digifancie z PG. Wtedy mamy znacznie bardziej nowoczesny silnik 1.8 16v na wtrysku elektronicznym (czyli taki ABF tylko ze 1. pzdr
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 16:34 ]
KR ! bo 10 koni piechotą nie chodzivwEmil pisze:.ale chce wiedzieć jeśli macie w lewej ręce kr a w prawej pl to co wkładacie pod mache??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości