[mkIII] 1,6 kat silnik szarpie na niskich obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkIII] 1,6 kat silnik szarpie na niskich obrotach
Witam,
Mam problem ze swoim golfikiem (III, 1,6 KAT 75KM '94). Na wolnych obrotach czasami szarpie (podczas jazdy, tak jaby brakowało paliwa), zapala się wtefy kontrolka oleju. Auto staje się wtedy strasznie "mulaste" słabo przyspiesza. Dzieje się tak na chwilę póżniej jest ok. Zdarza się, także że silnik zgaśnie (jak auto jest "na luzie"). Jak jadę szybciej to nie ma problemu, auto idzie równo jak szwajcarski zegarek. Dodam, że nie działa wskaźnik temp. ale np. włącza się wiatrak. Proszę o radę bo tak się nie da jeżdzić, albo może znacie dobry warsztat w Krakowie (taki z kompem) abym mógł to sprawdzić.
Mam problem ze swoim golfikiem (III, 1,6 KAT 75KM '94). Na wolnych obrotach czasami szarpie (podczas jazdy, tak jaby brakowało paliwa), zapala się wtefy kontrolka oleju. Auto staje się wtedy strasznie "mulaste" słabo przyspiesza. Dzieje się tak na chwilę póżniej jest ok. Zdarza się, także że silnik zgaśnie (jak auto jest "na luzie"). Jak jadę szybciej to nie ma problemu, auto idzie równo jak szwajcarski zegarek. Dodam, że nie działa wskaźnik temp. ale np. włącza się wiatrak. Proszę o radę bo tak się nie da jeżdzić, albo może znacie dobry warsztat w Krakowie (taki z kompem) abym mógł to sprawdzić.
Ja również miałem podobny problem z MK III 1,6 75KM silnik mi gasł mechanik przeczyścił przepustnicę faktycznie była brudna i od tej chwili nie gaśnie, mechanik stwierdził że mógł się zabrudzić podczas czyszczenia przepustnicy silnik krokowy i faktycznie chyba sie zabrudził ponieważ obroty mi troszeczke falują i się wieszają na 2000 i 1600 obrotów dziwna sprawa. Podczas jazdy gdy wrzuce luz to obroty mam 1000, ale gdy stanę to spadają 620. A za czyszczenie przepustnicy zapłaciłem chyba ok 30zł.
dzięki, pojadę to wyczyścić niebawem i napiszę później czy pomogło.
[ Dodano: 16 Mar 2006 17:29 ]
U mnie przyczyną problemu był jednak silnik krokowy + czujnik połozenia przepustnicy. Do tego doszła wymiana czujnika temp. i termostatu + zestrojenie tego wszystkiego w komp. trochę mnie to wszystko kosztowało ale mam nadzieję, że będzie już ok.
[ Dodano: 16 Mar 2006 17:29 ]
U mnie przyczyną problemu był jednak silnik krokowy + czujnik połozenia przepustnicy. Do tego doszła wymiana czujnika temp. i termostatu + zestrojenie tego wszystkiego w komp. trochę mnie to wszystko kosztowało ale mam nadzieję, że będzie już ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości