co to? kr cczy pl?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

co to? kr cczy pl?

Post autor: vwEmil » śr sty 06, 2010 01:23

jak w temacie, bo ja zawsze się gubie z tym wyglądem który to kr a który pl Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 01:30 przez vwEmil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr sty 06, 2010 01:44




Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr sty 06, 2010 01:46

To jest na 100% KR


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » śr sty 06, 2010 11:54

A po czym rozpoznajecie? Jak dla mnie zdjęcie nie jest czytelne, stwierdzenie czy to KR, czy PL, to 50% szansy.

Z tego co dojrzałem na mikroskopijnym zdjęciu jest to PL. Ilosc przewodów idących od rozdzielacza, do wtrysków - 5, a zatem PL.

Nie widzę przewodów, które idą do regulatora termicznego, więc kolejny aspekt - PL.

Takie moje skromne zdanie.


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » śr sty 06, 2010 12:05

W PL wąż jest wychodzący z przepustnicy,a w KR tego nie widziałem jeszcze...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr sty 06, 2010 18:23

no to macie większe i poproszę o kolejne opinie na ten temat :bigok: Obrazek



Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » śr sty 06, 2010 18:27

Byku21 pisze:PL wąż jest wychodzący z przepustnicy
Jaki wąż?!


vwEmil, obstaję przy swoim. PL.


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr sty 06, 2010 18:37

nadal nie czuje się przekonany...nie chodzi mi o obstawianie bo to nie zakłady.
Wolałbym konkret argument że to kr czy pl. albo niech ktoś i powie czy to trudno sprawdzić gdy się stoi przy samochodzie...no bo w 8v jest prawie że na wieszku...nie wiem jak jest to w 16v.... chce kupić i chce wiedzieć co kupuje
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 18:50 przez vwEmil, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 06, 2010 19:15

NIe znam się na tych silnikach ale na fotkach z tematy ze zdjęciami czy z doppel wobber jak byk widać inne dojście rurki z przodu do rozdzielacza paliwa, więc wg tych fotek jest to PL


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr sty 06, 2010 20:08

czy to trudno sprawdzić gdy się stoi przy samochodzie...no bo w 8v jest prawie że na wieszku...nie wiem jak jest to w 16v.... chce kupić i chce wiedzieć co kupuje :otepienie:



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » śr sty 06, 2010 23:27

99% PLka jak chcesz miec pewnosc na 100% zobacz na podszybiu czy jest drugi komputer od zaplonu taki na podcisnienie :bigok:


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr sty 06, 2010 23:34

Jezeli ma sonde lambda to jest PL jezeli nie ma to KR :D z tego zdiecia ciezko wybadac ale dojrzalem zboku rozdzielacza paliwa szary zaworek na kostke dwu pinowa i jest to PL bo KR tego zaworka nie maja
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 23:37 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » czw sty 07, 2010 00:24

Witam
jeryk10 pisze:Jezeli ma sonde lambda to jest PL jezeli nie ma to KR :D z tego zdiecia ciezko wybadac ale dojrzalem zboku rozdzielacza paliwa szary zaworek na kostke dwu pinowa i jest to PL bo KR tego zaworka nie maja
Koledzy coś mi się nie zgadza ze zdjęciami z tego linku

[url=http://]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571[/url]

bo tam zdjęcie KR to na pewno silnik z sondą lambda, a gdzie pisze PL jest bez sondy.
A powinno być na odwrót.
Chyba się ktoś pomylił. :green_fuck:


Pozdro
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:53 przez Utul, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » czw sty 07, 2010 00:47

też bym się sugerował aluminiowym rozdzielaczem, ale co zdjęcie 1,8 16v to mi się nie zgadza z symbolem :crazy: Np : http://motoallegro.pl/item872433665_sil ... r6_9a.html PL a ma metalowy rozdzielacz, no nic, pogadam z gościem konkret przez telefon jak będzie się upierał ze to Kr to pojadę i bede się sugerował sondą lambda. P.S. nie widąc w 16v wybitego kodu silnika bez rozkręcania?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości