Automat i niskie temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Automat i niskie temperatury
witam
to moj pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość
Posiadam Golfa 3 1,8 benzyna w automacie i gdy jest zimno po uruchomieniu silnika gdy dzwignie ("zmiany biegów") daje w pozycje D (czyli do przodu) auto niechce ruszyć przez jakieś 40 sek do 1 min potem rusza, a gdy przełączam na R (do tyłu) samochód normalnie od razu cofa. Co z tym fantem zrobić , a może ten typ tak ma w takich temperaturach?
czekam na pomoc
pozdro
to moj pierwszy post więc prosze o wyrozumiałość
Posiadam Golfa 3 1,8 benzyna w automacie i gdy jest zimno po uruchomieniu silnika gdy dzwignie ("zmiany biegów") daje w pozycje D (czyli do przodu) auto niechce ruszyć przez jakieś 40 sek do 1 min potem rusza, a gdy przełączam na R (do tyłu) samochód normalnie od razu cofa. Co z tym fantem zrobić , a może ten typ tak ma w takich temperaturach?
czekam na pomoc
pozdro
Witam kolege
Moze nie za bardzo pomoge ale brat ma vento 1,8 i jesli chodzi o temperatury to rusza i w mrozie i w cieple tak samo.
Podejrzewam ze problem moze tkwic w oleju,przede wszystkim sprawdz czy masz stan.
Bo z tego co mi wiadomo to tak sie objawia niski stan oleju w skrzyni.
Z reguły automat nawet jak wogóle nie jezdzi do przodu to na wstecznym poradzi prawie zawsze.
Próbowałes ruszac z jedynki?? Tej osobnej??
Moze nie za bardzo pomoge ale brat ma vento 1,8 i jesli chodzi o temperatury to rusza i w mrozie i w cieple tak samo.
Podejrzewam ze problem moze tkwic w oleju,przede wszystkim sprawdz czy masz stan.
Bo z tego co mi wiadomo to tak sie objawia niski stan oleju w skrzyni.
Z reguły automat nawet jak wogóle nie jezdzi do przodu to na wstecznym poradzi prawie zawsze.
Próbowałes ruszac z jedynki?? Tej osobnej??
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
A nie zauwazyles zamulenia skrzyni? Pierwszym widocznym objawem zuzycia oleju albo zapchania filtra jest mułowata reakcja przekladni. W sensie - 4 bieg wrzuca dopiero po przekroczeniu np 60km/h albo przy delikatnym popuszczeniu gazu.
Skoro latem dzialalo a teraz przy tych mrozach nie rusza to stawiam ze olej - i zapchany filterek.
Wymiana oleju w dobrym serwisie w granicach 300-400zł wiec dramatu nie ma.
Skoro latem dzialalo a teraz przy tych mrozach nie rusza to stawiam ze olej - i zapchany filterek.
Wymiana oleju w dobrym serwisie w granicach 300-400zł wiec dramatu nie ma.
Co 60 000 lub co 3 latasmateusz pisze: VW zaklada wymiane oleju w przekladni co 50 000. Ja robie to co 30-35000.
U mnie prze spokojnej jeździe 4 wrzuca właśnie przy 60.. i tak ma byćsmateusz pisze: A nie zauwazyles zamulenia skrzyni? Pierwszym widocznym objawem zuzycia oleju albo zapchania filtra jest mułowata reakcja przekladni. W sensie - 4 bieg wrzuca dopiero po przekroczeniu np 60km/h albo przy delikatnym popuszczeniu gazu.

Z reguły jak jest zimno to czekam chwilkę aż się autko zagrzeje , podobno w automacie tak się robi, ale sprawdziłem dziś, odpaliłem i od razu start, troszkę wolniej niż normalnie "załapał" bieg, ale ruszył normalnie. Obstawiam tak jak większość olej. Jak zgęstnieje to nie dotrze tak szybko gdzie trzeba.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości