Tylne hamulce tarczowe - różnica...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tylne hamulce tarczowe - różnica...
Witam. Jestem po przekładce hebli tylnych na tarczowe z tym, że jeden zacisk jest Girling a drugi Lucas. Działa wszystko ok. Mam pytanie czy ktoś się orientuje, czy linki ręcznego są takie same czy trzeba coś kombinować??
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na pewno linki od tracz są inne jak do bębnów. Natomiast w Golfie III był oryginalnie tylko chyba jeden rodzaj zacisków, więc ciężko odpowiedzieć jaka linka podpasuje do drugiego, po prostu kup jedna do MK3 i sprawdź czy na oba zaciski pasuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
To, że na bębny i linki są inne to wiem. Właśnie zastanawia mnie, czy jedna na do obu zacisków wejdzie, chyba będzie trzeba zrobić tak jak mówisz na próbe i tyle 

MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
No to może i ja się podepnę, żeby nie śmiecić.
Wymieniłem tylne zaciski z Girling na Lucas. Wajcha od ręcznego w obu zaciskach Lucas chodziła dobrze w palcach, ale po założeniu na auto, ręczny przestał odbijać
Linki do wymiany?
Jeśli tak to czy jest różnica w długości? Na zaciskach Girling, drążek ręcznego podnosił się dość wysoko, a w tych ledwo się zaciągnie i już trzyma.
Wymieniłem tylne zaciski z Girling na Lucas. Wajcha od ręcznego w obu zaciskach Lucas chodziła dobrze w palcach, ale po założeniu na auto, ręczny przestał odbijać

Linki do wymiany?
Jeśli tak to czy jest różnica w długości? Na zaciskach Girling, drążek ręcznego podnosił się dość wysoko, a w tych ledwo się zaciągnie i już trzyma.
O:o===vw===o:O
Może i tak być, generalnie jak się nie mylę to katalogi pokazują do 1995 inne i po 1995 inne linki różniące się chyba właśnie długością.
A próbowałeś poluzować je tam, gdzie wajcha ręcznego jest???
A próbowałeś poluzować je tam, gdzie wajcha ręcznego jest???
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Nie luzowałem ich bo jak zakładałem zaciski to już mi palce odpadały z zimna. Ale właśnie zajrzałem na chwile pod popielniczkę i linki już są na max popuszczone. Zatem nie pozostaje nic innego jak wymienić linki 
Zaciski mają wajchę od ręcznego z tyłu i pochodzą podobno z GTI, więc chyba taka
http://allegro.pl/item855133393_linka_h ... 6v_91.html , powinna pasować?

Zaciski mają wajchę od ręcznego z tyłu i pochodzą podobno z GTI, więc chyba taka
http://allegro.pl/item855133393_linka_h ... 6v_91.html , powinna pasować?
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 00:00 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.
O:o===vw===o:O
Ta linka, co podałeś link, jest nakrótsza i ma najdłuższy pancerz.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
No widzisz, ja kompletnie nie wiem jaką długość powinienem kupić.Gacekk pisze:Ta linka, co podałeś link, jest nakrótsza i ma najdłuższy pancerz.
Co do Twojego problemu, to radzę założyć dwa takie same zaciski. Kiedyś w audi 80 mój ojciec założył na tył dwa różne i nierówno hamowały.
Jak chcesz to mam dwa zaciski Girlinga. Zajrzyj tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292141
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 09:47 przez arielo87, łącznie zmieniany 1 raz.
O:o===vw===o:O
Ta co podałes 10.7404 ma dł. 1580/1181 (linka/pancerz)
nr cofle 10.7403 dł. 1604/1096 rok 91-95
10.7406 dł. 1616-1096 rok 95-97
nr cofle 10.7403 dł. 1604/1096 rok 91-95
10.7406 dł. 1616-1096 rok 95-97
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 90 gości