Vw lt 2,8 TDi nie odpala.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt sty 05, 2010 21:59

belcho99, Może pompa padła i nie zasysa paliwa, próbowałeś odpalić na krótko z bańki?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt sty 05, 2010 22:03

Miałem taką Bore kilka dni temu, niby paliwo leciało, ale był to zbyt małą ilość, winna była pompa.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt sty 05, 2010 22:07

Zapal go na plaku i niech chwile chodzi na tym plaku tylko poluzuj przewody na wtryskach jak będzie podawała paliwo dokręć i zapalaj.Plaka podawaj 30 cm od kolektora ssącego i dopóki będziesz podawał to silnik będzie chodził.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt sty 05, 2010 22:18

To jak ci się leje to spróbuj odpalić na plaku.Myślałem że nie chce zaciągnąć paliwo.Sprawdź jeszcze zasilanie za zaworku pompy lub podłącz bezpośrednio z akumulatora 12V



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt sty 05, 2010 22:52

Ja zawsze przy wymianie filtrów żeby nie kręcić dużo rozrusznikiem podaję plaka i chodzi dopóki nie zaciągnie paliwa.Ze wszystkim trzeba z umiarem to tak samo jak samostart.Odległość 30-35cmi zobaczysz.Ile w te mrozy trzeba było jeździć i odpalać bo nie odpalały.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr sty 06, 2010 10:19

Przy filtrze paliwa masz zaworek zwrotny sprawdź go i uszczelniacz na nim jak nie zaciągnie paliwa.



damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » śr sty 06, 2010 12:31

zaworek na filtrze a szczególnie ten oring. kontrola czy niema pęcherzów powietrza w weżykach? kąt wtrysku do kontroli i poprawy. przyśpieszenie czyli pompa w strone silnika


fuck air ride

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw sty 07, 2010 00:08

Tu pompą nie ustawiasz tylko luzujesz koło na wałku rozrządu i przestawiasz ono jest dokręcane do czoła wałka.Jeśli chcesz przyśpieszyć to z obrotami a opóźnić to pod obroty.A gdy kręcisz pompą jest na odwrót jak np;1.9TDI.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości