3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczają??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczają??

Post autor: Fucker » wt sty 05, 2010 17:26

16518 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)


Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115

16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuj

Te błędy wyżej wyskakują ponownie po ich skasowaniu.


Jeszcze był błąd z sondą. Brak zakresu czy jakoś tak. To jak błąd znowu się pojawi to sonda do wymiany?? Doadam, że w tym samochodzie falują obroty i jest słabe.


Proszę Was o radę, bo w benzyniakach jestem ciemny. Co ewentualnie trzeba zrobić, co wymienić itd.
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 17:27 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: 3 błędy pojawiające się po każdym kasowaniu. Co oznaczaj

Post autor: agrala » wt sty 05, 2010 18:11

Wyglada jakby lambda nie dawala sygnalu - trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika, zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Uszkodzony elektrozawor N80, zasniedziala wtyczka lub przerwany przewod
Jezeli chodzi o przeplywomierz to trzeba sprawdzic czy dochodzi zasilanie, jakie podaje wartosci i polaczenie z ECU, mozliwe ze trzeba bedzie wyczyscic - auto moze byc slabsze przy uszkodzonym przeplywomierzu
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 18:11 przez agrala, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » wt sty 05, 2010 18:59

agrala pisze:trzeba sprawdzic polaczenie ze sterownikiem silika
Na jakiej zasadzie to sprawdzić ??

agrala pisze:zmerzyc napiecie jakie jest na lambdzie
Jak i gdzie się wpiąć z miernikiem ??

agrala pisze:elektrozawor N80
Gdzie się znajduje ten zawór ??


Sory za tyle pytań, ale jak by to był TDI to bym szybciej wiedział co i jak.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 05, 2010 19:04

zdaje mi się przepływomierz padł, może zapytaj jeszcze wyżej na dziale diagnostycznym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » wt sty 05, 2010 19:10

Paweł Marek pisze:zdaje mi się przepływomierz padł, może zapytaj jeszcze wyżej na dziale diagnostycznym

Przepływka by mogła wywalać tyle błędów ?? Co w tym przypadku najlepiej zrobić?? Żeby po daremnie nie kupić przepływomierza.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 05, 2010 19:18

nie wszystkie. Ale sonda stoi bo cały czas za uboga mieszanka oraz to
Fucker pisze:16486 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - niskie wejście
. Reszta to pewnie te zawory lub ich kable masowe padły. Pytaj na dziale diagnostycznym albo diesla wyżej. Moge przenieść albo załóż tam temat a ten się potem skasuje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » wt sty 05, 2010 20:33

napisz kolego co to za auto, jaki silnik, oznaczenie silnika - w tej chwili mozemy sie domyslac
zeby wiedziec jak sprawdzic przeplywomierz trzeba wiedziec jaki to jest silnik a ty nic nie podales



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości