Witam
Piszę w sprawie ibizy kolegi. Silniczek 1,4 16V, to samo co w mkIV. Kilka tygodni temu przy tych największych przymrozkach zamarzła mu odma, wywaliło olej. Standard w tych silnikach. Prawdopodobnie przejechał z bardzo małym stanem oleju kilkanaście km. Kontrolka ciśnienia mu się nie zapaliła, nie wiedział, że coś się dzieje. Dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zaczęła klekotać górą. Na dodatek reszta oleju była zmącona płynem chłodniczym. Szybka decyzja, głowica do sprawdzenia, splanowania i nowa uszczelka. Po złożeniu dalej to samo. Hydraulika się tłucze i po krótkiej przejażdżce olej zmieszany z płynem. Co jest grane? Głowica ok, uszczelka na 100% dobrze założona i nowa. Pękł blok czy jak? Może przez chłodnice oleju mieszać płyn z olejem? Jest to realne?
Miesza płyn z olejem a uszczelka zmieniona
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Może źle popatrzyłem w etce, więc pewnie nie ma chłodniczki. Głowica była oddana do profesjonalnego zakładu, który zajmuje się tylko głowicami więc głowice chyba można wykluczyć. Więc wszystko wskazuje na blok Kumpel już szuka nowego silnika, pójdzie w niezłe koszta a dopiero co skrzynie biegów ogarnął Za tą zasraną odme vaga bym puścił z dymem najchętniej
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 14:18 przez Kavior, łącznie zmieniany 2 razy.
Blok niestety innej opcji juz nie ma ktora moglby sie przedostawać płyn, no chyba ze na prawde spieprzyli planowanie czy załozenie uszczelki, jaka poszla uszczelka?.. Z samochodem zimą trzeba postepować jak z małoletnia dziewica
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 14:21 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości