Kto się bawił spryskiwaczem szyby przedniej?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Kto się bawił spryskiwaczem szyby przedniej?

Post autor: Jacek75 » wt gru 22, 2009 21:03

Spryskiwacze szyby chodzą jak chcą tzn. mowiąc o regulacji dysz:
- lewy jest ustawiony mniej więcej w polowie wysokości regulacji, sika w połowie szyby i rozpyla wahlarz, czasem się cos zatnie i jest jakby jedna połówka wahlarza
- prawy musi być ustawiony prawie na maksa w górę na regulacji i dopiero sika w połowie szyby, brak wahlarza, strumień wąski na jakies 4 cm, słabo rozpyla.

Pytanie: zatkane dysze spryskiwacza, słabe ciśnienie z pompki czy czas wymienić dysze?
Pytam raczej o doświadczenia gdyż na mrozie nie chce mi się doktoryzować...


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » wt gru 22, 2009 22:06

Mozna spróbowac to przedmuchnąc sprężonym powietrzem , sprawdzić drożność przewodów i stan połączeń a jak nie pomoże no to dysze do wymiany



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt sty 05, 2010 11:16

Do wymiany poszły dysze, jestem mile zaskoczony jakością spryskiwania szyby po wymianie. Wygląda na to że dysze byly obie mocno przechodzone.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Krzyssiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1690
Rejestracja: wt paź 13, 2009 18:47
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Krzyssiek » wt sty 05, 2010 11:38

Jacek75, jaki koszt wymiany i gdzie kupileś?


MóJ GoLFiK


ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » wt sty 05, 2010 12:01

Krzyssiek pisze:Jacek75, jaki koszt wymiany i gdzie kupileś?
Krzyssiek na allegro pełno tego jest.
A jakby co to w ASO.
Nr dyszy zwykłej 6E0 955 985A lub podgrzewanej 6E0 955 986A.
Koszt sztuki w GETem zwykła ok. 12zł, podgrzewana ok. 78zł.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Krzyssiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1690
Rejestracja: wt paź 13, 2009 18:47
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Krzyssiek » wt sty 05, 2010 12:05

Kamel, ale tu chodzi o calość czy same te środeczki się wymienia? ;>

Zbieram info bo jedna z moich nie dokonca mnie zadowala swoja praca :P


MóJ GoLFiK


ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » wt sty 05, 2010 12:16

Krzyssiek wymieniasz same dysze - te od spodu prawie na krawędzi maski.
U mnie też pasażerska strona sika jakby chciała a nie mogła, z tym, że ja myślałem u siebie podgrzewane założyć, bo samochód stoi pod chmurką, a płyn zimowy w naszym kraju niestety jest jaki jest i często mi przymarzają dysze, a jako, że są już poza komorą silnika to trzeba się pobujać z ich odmrożeniem.

Tu masz przykładową aukcję z takimi dyszami: http://www.allegro.pl/item876028735_dys ... lo_t5.html


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Krzyssiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1690
Rejestracja: wt paź 13, 2009 18:47
Lokalizacja: KBR
Kontakt:

Post autor: Krzyssiek » wt sty 05, 2010 12:20

Kamel pisze:Tu masz przykładową aukcję z takimi dyszami: http://www.allegro.pl/ite...at_polo_t5.html
aaa, czyli całość :) To to moge miec za free z jakiejś uzywki ;) Może się obierze coś dobrego :)


OK dzięki za pomoc ;)


MóJ GoLFiK


ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw sty 07, 2010 22:17

Dysze ori u dealera są po 15pln (i mieli od ręki!), chyba nie warto kupować zamienników po 11pln (3 sklepy przed odzwiedzeniem dealera i nie mieli...dziwne...) Wymienia się samemu w 3 sekundy końcówkę. Po wymianie jak np. w 307 spryskana szyba w 95% powierzchni równomiernie, kupiłem 5 latka i nigdy tak nie działały, chyba ktoś je próbował śrubokrętem.
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 22:17 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » czw sty 07, 2010 22:43

Mam takie pytanko (może głupie ale zapytam). czy ktoś próbował wymontować te końcówki i na noc zalać octem.
Taki sposób babci. Może po prostu odkłada się tam kamień i inne zasady a ocet jak wiadomo jest kwasem i je rozpuści.
Jeśli piszę pierdoły to nie bądźcie okrutni. Chyba tak spróbuję bo widzę że u mnie też coś słabo psika.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pt sty 08, 2010 11:34

pabazu, Ja czyściłem domestosem tylną w mk2. Pomogło zdecydowanie. Teraz będę musiał wyczyścić z przodu w mk3 bo mam podgrzewane i jedna dziwie sika jakby chciała a nie mogła. A wymiana za 150 zł mi się nie uśmiecha.



Awatar użytkownika
laputamadre
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 13:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: laputamadre » czw sty 21, 2010 12:44

Czy jest możliwość zamontowania dysz niepodgrzewanych w miejsce podgrzewanych?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt sty 22, 2010 19:23

tak, trzeba zaizolować kable, żeby nie zwarły. Reszta jest identyczna.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt sty 22, 2010 22:09

laputamadre pisze:Czy jest możliwość zamontowania dysz niepodgrzewanych w miejsce podgrzewanych?
Jacek75 pisze:tak, trzeba zaizolować kable, żeby nie zwarły. Reszta jest identyczna.
Nie trzeba nic izolować :-) Wystarczy odpiąć wtyczki, które są zaraz przy dyszach :-)

A czemu chcesz montować niepodgrzewane?
Ja u siebie chcę zrobić na odwrót, a mianowicie założyć podgrzewane :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości