Jak vagiem sprawdzić czy są pozapiekane łopatki turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
Jak vagiem sprawdzić czy są pozapiekane łopatki turbiny
Witam. Panowie czy ktoś może mi pomóc i wytłumaczyć jak vagiem sprawdzić co dzieje się z turbem i czy są pozapiekane łopatki turbiny bo ja co prawda miałem juz czyszczone turbo około 20tys temu i jeszcze mi do tej pory nic sie nie działo ale niestety jestem zmuszony do czestego PSJ bo dojeżdżam w miescie do pracy na krótkich odcinkach wiec nie mam nawet kiedy i gdzie przedmuchać mojego Diesla a mój kolega miał np pół roku temu w Pasacie czyszczoną turbinę i znowu mu odcina komputer dlatego zastanawiam sie czy to znowu pozapiekane łopatki turbiny i czy u mnie niebawem także moze cos takiego wystapic... Z góry dziekuję... Oczywiście odwdzięczę sie plusem jak ktos mi dokładnie opisze procedurę pozdrawiam
Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
Hej,na odpalonym silniku wchodzisz w Basic Settings grupa 011 i logujesz około 50 sekund,w tym czasie kierownice będą się przestawiać bo będzie sie robiło podciśnienie i potem wrzuć log na forum do odpowiedniego działu,a poza tym to zrób logi dynamiczne grupy 011 a najlepiej też 003 i 008 tylko każdą osobno to będzie można coś więcej powiedzieć.
procedurę pewnie znasz pamiętaj aby logować co najmniej na 3 biegu od 1500 do najlepiej 4500 z butem w podłodze począwszy od tych 1500 rpm.
procedurę pewnie znasz pamiętaj aby logować co najmniej na 3 biegu od 1500 do najlepiej 4500 z butem w podłodze począwszy od tych 1500 rpm.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 15:17 przez NATHAN, łącznie zmieniany 3 razy.
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
Wiesz kolego na jestem naprawde poczatkujacym operatorem vaga i mam go pl. chodzi ci bym wszedł na silnik tak? i co? w bloki zaginione tak i w grupe 011 tak?NATHAN pisze:odpalonym silniku wchodzisz w Basic Settings grupa 011
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:52 ]
nie bardzo wiem jak sie robi te logi. chyba tam jest taka zakładdka log i co sie ja klika tak? kiedys klikłem to tylko była informacja ze plik jest zapisany pod taka i jakas dziwna nazwa i nawet nie mogłem tego pliku nigdzie odszukac na kompieNATHAN pisze: logujesz około 50 sekund,w tym czasie kierownice będą się przestawiać bo będzie sie robiło podciśnienie i potem wrzuć log na forum
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:52 ]
no własnie procedury zabardzo to nie znamNATHAN pisze:procedurę pewnie znasz pamiętaj aby logować co najmniej na 3 biegu od 1500 do najlepiej 4500 z butem w podłodze począwszy od tych 1500 rpm.
[ Dodano: 04 Sty 2010 10:54 ]
Prosze jednak o bardziej dokładne i zrozumiałe dla mnie informacje bo jestem tak jak wspominałem dopiero poczatkujacym użytkownikiem vaga. z góry dziekuje
Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
robertsobol1983, robisz diagnozę dynamiczną i patrzysz jak pompuje turbo - jest podwieszony temat na forum jak to zrobić
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462 wystarczy trochę dać od siebie i poszukać
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462 wystarczy trochę dać od siebie i poszukać
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
Oki tylko ze tu by znalesc tan temat to jest masakra. Już szukałem i przez tą wyszukiwarkę to cały dzień jak nie dwa czytania zanimsie znajdzie tan post bo niewiadomo jak on jest zatytuowany. Może masz linka do niegomettenos pisze:robisz diagnozę dynamiczną i patrzysz jak pompuje turbo - jest podwieszony temat na forum jak to zrobić
Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
robertsobol1983, no przecież masz wyżej
robertsobol1983, jak zrobisz diagnozę dynamiczną to patrzysz na wskazania grupy 011, jak od około 2000 obr/min będziesz miał wartość 1900-2100 mbar i będzie to wartość stała niemalże do maksymalnych obrotów to z twoimi "kierowniczkami" jest wszystko w porządku, możesz to również sprawdzić inaczej - bierzesz kogoś za kierownika twego auta, od 1500 rpm np na 3 biegu but w podłogę (na 100%) aż do końca czyli ponad 4000 rpm a ty w tym czasie patrzysz na wskazania w bloku 011, które powinny być takie jak wyżej opisałem
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
tu znajdziesz wartości bloków dla silnika AXR http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=6042
robertsobol1983, jak zrobisz diagnozę dynamiczną to patrzysz na wskazania grupy 011, jak od około 2000 obr/min będziesz miał wartość 1900-2100 mbar i będzie to wartość stała niemalże do maksymalnych obrotów to z twoimi "kierowniczkami" jest wszystko w porządku, możesz to również sprawdzić inaczej - bierzesz kogoś za kierownika twego auta, od 1500 rpm np na 3 biegu but w podłogę (na 100%) aż do końca czyli ponad 4000 rpm a ty w tym czasie patrzysz na wskazania w bloku 011, które powinny być takie jak wyżej opisałem
[ Dodano: Pon 04 Sty, 2010 ]
tu znajdziesz wartości bloków dla silnika AXR http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=6042
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 12:48 przez doggie, łącznie zmieniany 3 razy.
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
a jakby Ci było mało to tu masz też DOKŁADNY opis krok po kroku
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 16:34 przez NATHAN, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt sty 01, 2010 16:07
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- robertsobol1983
- Forum Master
- Posty: 1000
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
- Lokalizacja: Milicz
Panowie a co z dalszymi blokami. Ponoć z bloku 023 takze mozna wyczytac cos o prawidłowej sprawnosci pompek a tu tylko opisy do 018. Zna ktos moze jakis link do pełnej charakterystyki wszystkich bloków od 018 w górę???
Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
może tu coś znajdziesz dla siebie - są opisy bloków powyżej 18-tego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10985
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 12:44 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
- research1
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
- Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
- Kontakt:
w bloku 023 masz tzw. BIP-y pompek. Najlepiej gdy wartości mieszczą się w granicach od -30 do 30. Gdy są większe może to świadczyć o ich zużyciu. Do -60 i 60 da się jeszcze podobno jezdzić, powyżej już tylko wymian lub regenracja.robertsobol1983 pisze:Panowie a co z dalszymi blokami. Ponoć z bloku 023 takze mozna wyczytac cos o prawidłowej sprawnosci pompek a tu tylko opisy do 018. Zna ktos moze jakis link do pełnej charakterystyki wszystkich bloków od 018 w górę???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości