dziwne stuki podczas jazdy mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwne stuki podczas jazdy mk3
witam wszystkich mam dziwne stuki podczas jazdy na wprost i sa delikatne i czasem narastaja przyczym zaczyna trzesc kierownica i sciaga w lewo jak odpuszcze gaz to przestaje jak do dam to znow jak bujne kierakiem w prawo w lewo to na jakis czas cisza przeguby sprawdzałem nie maja luzów tylko polosie sie przesuwaja dosc duzo okolo 2 cm w sensie prawo w lewo do kolo- skrzynia pomocy co to moze byc
Kamien266, cieżarki z kół niepoodpadały?, a pólosie musza miec luz miedzy kolem a skrzynia,
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
a ja obstawiam, ze powoduje Ci to przegub zewnetrzny [ten przy kole] on ma głowne znaczenie co do samoistnych ruchów kierownicy, sciagania etc. Skonsultuj to jeszcze z kimś i wez sie za to poki auto jeszcze jezdzi a nie kosztuje przegub majatku, robocizna tez tania, chyba ze sam bedziesz robił..
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 12:16 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 17:54
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
dziwne stuki podczas jazdy mk3
Miałem identyczny w swoim golfie mk3 problem jakieś 2 tyg temu, pojechałem na sprawdzenie zawieszenia, wszystko idealnie żadnych luzów, mechanik się dziwił , wszystko sprawdzał 2 razy na szarpankach i nic, w końcu doszło do tego że wyważył mi koła i zamienił stronami , samochód jak nowy na ekraniku maszyny do wywarzania pokazywało się 15/30 nie wiem czy to waga odważników ale wystarczało że samochód tak trząsł kierownicą że aż zjeżdzął na przeciwny pas ruchu i mocno szarpał kierownicą że trudno było utrzymać w ręku koszt 30zł a radocha z jazdy niesamowita
juz wyjasnione !!!
dzis wolne w pracy wiec sie wzialem i tak najpierw lewa strona wyjeta cala polos nic smar idealny i zewnetrzny i wewnetrzny wie c prawa strona polos wyjeta postawiona pionowa i przegub sam spadl z poloski brak zabezpieczenia na polosi od strony zewnetrznego dla pewnosci zalozylem drugi przegub i zabezpieczenie i gotowe wszystko gra i jaki spokoj dzieki wam za porady i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości