MK3 swap ASZ+Big T.......
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak temat o silniku,to już nie wolno o niczym innym,choć bardzo ważnym podyskutować?slaw71 pisze:ale się tu porobiło,chyba trzeba zmienic tytuł tematu
Hamulce w takim aucie są ważniejsze od tego silnika,choć wracając do tematu,to gratki za udany swap
Autko lekkie,to się będzie szybko bujało,ważne,żeby równie dobrze się zatrzymywało.
AFN 165,5@380,8
sagon mam wrażenie że w każdym temacie szukasz zaczepki,ale to moje wrażenie,można podyskutowac ale nie robić komuś OT nie wiadomo jaki,tematów o hamulcach chyba nie brakuje na forum
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
ale po co dyskutowac przez 2 strony czy gti ma 280 czy 288, od razu napisac zeby wsadzal 312 albo wieksze.sagon pisze:Jak temat o silniku,to już nie wolno o niczym innym,choć bardzo ważnym podyskutować?
Hamulce w takim aucie są ważniejsze od tego silnika,choć wracając do tematu,to gratki za udany swap
Autko lekkie,to się będzie szybko bujało,ważne,żeby równie dobrze się zatrzymywało.
Wiadomo ze tarcze 256 do niczego się nie przydadzą nawet jakby by ł to seryjny ASZ. Tak czy owak na wiosnę po zestrojeniu wszystkiego mam nadzieję że będzie możliwość jazdy próbnej? oczywisćie jako posażer no i sparing ze seatem ARL 181@390 z czystej ciekawości
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
Toledo ;>A jaki to seat:)??
Rapix pisze:A ja popieram to co napisał mumin brembo + ferodo ds + przewody w stalowym oplocie i będzie w miarę dawało radę!
Pewno że tak tylko tak to jest jak ktoś nie jeździł na czymś takim ale wie lepiej
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 20:04 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
A ja bym powiedział ze do tego pompa z większym tłokiem jeszcze....ale to juz troszkę ponad program:)_mumin_ pisze:A ja popieram to co napisał mumin brembo + ferodo ds + przewody w stalowym oplocie i będzie w miarę dawało radę!
Ja swoje heble spaliłem bo chciałem sprawdzić co potrafią , normalnie jeżdżąc po ulicach czy nawet w miesicie często hamując na światłach taki zestaw da spokojnie rade....
mój to cięzki kloc byłem u ciebie na rozrządzie, a sprawdzic się to tylko z czystej ciekawości czy będzie maga masakra czy jakoś delikatnie
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 20:22 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości