czy po zalozeniu blow offa bedzie mile psss 1.9td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy po zalozeniu blow offa bedzie mile psss 1.9td
witam pytanie czy po zalozeniu blow offa do mk3 1.9td bedzie mily dzwiek psss bo to raczej zalezy od cisnienia powietrza stad pytanie czy turbo w jakie silnik jest wyposazony ma takie cisnienie by wywolac ten mily dzwiek;) oraz co daje takowy zawor?
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 19:57 przez webster__, łącznie zmieniany 2 razy.
moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
owszem do TDI nie zalozysz do TD zalozysz i powinien robic PSSS
tdi jest sterowany ecu a w td nei ma ecu tylko jak w benzynie linke itp itd wiec korbic bedzie
tdi jest sterowany ecu a w td nei ma ecu tylko jak w benzynie linke itp itd wiec korbic bedzie
viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+
zasadnicze pytanie - po co Ci to
lepiej iść na pivo
lepiej iść na pivo
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dla Miecia
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
bradley, zabba88, Dario84, TuneFORCE,
miał któryś z Was takie coś na TD'ku?
ja miałem i w przypadku kiedy ma się większą turbinę jest jak najbardziej sens jego stosowania ale nie puszczanie ciśnienia w powietrze żeby tylko móc usłyszeć syknięcie; tylko podpięcie do wlotu powietrza do turbiny co zapewni częściowy zwrot energii.
i jest spora różnica zwłaszcza tuż po przepięciu biegu.
silnik wtedy natychmiast ciągnie a nie ma chwilowego zamulenia.
ja u siebie miałem na AAZ'cie i stwierdzam że warto taki wynalazek mieć ale jeśli mamy większą turbinę, w przypadku std K14 myślę że mija się to z celem
.
miał któryś z Was takie coś na TD'ku?
ja miałem i w przypadku kiedy ma się większą turbinę jest jak najbardziej sens jego stosowania ale nie puszczanie ciśnienia w powietrze żeby tylko móc usłyszeć syknięcie; tylko podpięcie do wlotu powietrza do turbiny co zapewni częściowy zwrot energii.
i jest spora różnica zwłaszcza tuż po przepięciu biegu.
silnik wtedy natychmiast ciągnie a nie ma chwilowego zamulenia.
ja u siebie miałem na AAZ'cie i stwierdzam że warto taki wynalazek mieć ale jeśli mamy większą turbinę, w przypadku std K14 myślę że mija się to z celem
.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości