MK3 swap ASZ+Big T.......

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » ndz sty 03, 2010 21:12

Tylko ja nie piszę o zwykłych Ferodo tylko o DS . A to zasadnicza różnica
to tak jakby wrzucić do jednego worka A klasę i S klasę bo to i to Mercedes.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 03, 2010 21:28

slaw71 pisze:ale się tu porobiło,chyba trzeba zmienic tytuł tematu
Jak temat o silniku,to już nie wolno o niczym innym,choć bardzo ważnym podyskutować?
Hamulce w takim aucie są ważniejsze od tego silnika,choć wracając do tematu,to gratki za udany swap :bigok:
Autko lekkie,to się będzie szybko bujało,ważne,żeby równie dobrze się zatrzymywało.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
slaw71
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: slaw71 » ndz sty 03, 2010 21:32

sagon mam wrażenie że w każdym temacie szukasz zaczepki,ale to moje wrażenie,można podyskutowac ale nie robić komuś OT nie wiadomo jaki,tematów o hamulcach chyba nie brakuje na forum :bigok:


1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
Obrazek
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » ndz sty 03, 2010 21:39

sagon pisze:Jak temat o silniku,to już nie wolno o niczym innym,choć bardzo ważnym podyskutować?
Hamulce w takim aucie są ważniejsze od tego silnika,choć wracając do tematu,to gratki za udany swap :bigok:
Autko lekkie,to się będzie szybko bujało,ważne,żeby równie dobrze się zatrzymywało.
ale po co dyskutowac przez 2 strony czy gti ma 280 czy 288, od razu napisac zeby wsadzal 312 albo wieksze.



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » ndz sty 03, 2010 22:20

niema co przeginać 220km to nie jest jakaś mega moc że odrazu tylko tarcze 312 albo większe są potrzebne. dobre orginalne klocki i firmowe tarcze do tego dobry płyn wymieniany co rok i spokojnie to powinno wystarczyć


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » pn sty 04, 2010 16:35

Wiadomo ze tarcze 256 do niczego się nie przydadzą nawet jakby by ł to seryjny ASZ. Tak czy owak na wiosnę po zestrojeniu wszystkiego mam nadzieję że będzie możliwość jazdy próbnej? :food: oczywisćie jako posażer no i sparing ze seatem ARL 181@390 z czystej ciekawości :hmm:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn sty 04, 2010 20:00

A ja popieram to co napisał mumin brembo + ferodo ds + przewody w stalowym oplocie i będzie w miarę dawało radę!



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn sty 04, 2010 20:01

A jaki to seat:)??
Toledo ;>

Rapix pisze:A ja popieram to co napisał mumin brembo + ferodo ds + przewody w stalowym oplocie i będzie w miarę dawało radę!

Pewno że tak tylko tak to jest jak ktoś nie jeździł na czymś takim ale wie lepiej ;)
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 20:04 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn sty 04, 2010 21:10

_mumin_ pisze:A ja popieram to co napisał mumin brembo + ferodo ds + przewody w stalowym oplocie i będzie w miarę dawało radę!
A ja bym powiedział ze do tego pompa z większym tłokiem jeszcze....ale to juz troszkę ponad program:)

Ja swoje heble spaliłem bo chciałem sprawdzić co potrafią , normalnie jeżdżąc po ulicach czy nawet w miesicie często hamując na światłach taki zestaw da spokojnie rade....



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw sty 07, 2010 20:21

mój to cięzki kloc byłem u ciebie na rozrządzie, a sprawdzic się to tylko z czystej ciekawości czy będzie maga masakra czy jakoś delikatnie :cool:
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 20:22 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości