Po wymianie świec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 154
- Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
- Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
- Kontakt:
Po wymianie świec żarowych
Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry, a potem wszystko wracało do normy. Podejrzenie padło na świece. Mechanik sprawdził po przez żarówkę i wszystkie były sprawne. Ale profilaktycznie wymienił na nowe wszystkie 4. dziś jak zapalałem to według mnie żadnej poprawy. Pali tak samo. Gdzie jeszcze może tkwić problem?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hronizacjia jak to się sprawdza ten kąt synchronizacji?
generalnie mam podobny problem, całkiem możliwe, że to kąt.. bo u mnie jest on dość znacznie rozjechany, ale poza tym warto przyjrzeć się akumulatorowi.. przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn
Jak wszystko masz poustawiane jak fabryka nakazała to TDI odpala bez problemu.EnJoy pisze:przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn
Ostatnio jak było -18 to jak odpaliłem silnik to nierówno pracował (trzęsło nim przez kilka sekund) co mnie zdziwiło i od razu zdjąłem pokrywę silnika i co się okazało - 2 świece się usmażyły (poprzednio wymieniałem 4 lata wcześniej i 105tyś km wstecz więc całkiem długo były sprawne) po wymianie następnego dnia odpalił bez szwanku a mróz był poniżej -20.
Więc podstawa to: dobre paliwo, sprawny aku. kąt wtrysku (TDI-VP) lub kąt synchronizacji (TDI-PD), nie popalone świece i musi palić.
zbacz to http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5949jarciu pisze:Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47966 ale tu nie ma możliwości pracy na 3 gary.edzio pisze:a co wspólnego z odpalaniem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości