ale tu niechodzi o to czy mozna nawiercic czy nie tylko o to ze to nie sa zaciski od vr6krzys-jeruzal pisze:Mozna załozyc zaciski od vr i w traczach nawiercic nowe otwory...
MK3 swap ASZ+Big T.......
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A przypadkiem tarcze 288 a 280 nie maja innego odsadzenia?krzys-jeruzal pisze:Mozna załozyc zaciski od vr i w traczach nawiercic nowe otwory...
Np 280 vr6 z passka b3 ma na pewno inne odsadzenie jak 256mm. Roznia sie zwrotnice i nie da rady zalozyc na tarczach z b3
[url=http://img403.imageshack.us/i/1002358r.jpg/][img=http://img403.imageshack.us/img403/5278/1002358r.jpg][/url]
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Większość vr-ów wychodziła na tarczach 280/22/28,zacisk,jarzmo takie samo jak w zwykłej trójce gti.
Wszystkie,łącznie z mk3 gti z tłoczkiem 54mm.
Jedyne 280tki jakie można założyć na ori zwrotnice 4x100,to zestaw od g60.
Oryginalnie wychodziły na 280tkach.
Gti ma też tarczę 280,ale niższą,bo 28mm,g 60 wyższą,o różnicy w ilości otworów pod szpile nie muszę przypominać.
Tylko vr synchro wychodził z tarczą 288/25/28,i niektóre modele na 20to lecie.
Nawet 280tka będzie za mała,ale na szczęście to nie ja będę się pocił podczas hamowania
Ładując mocniejszy silnik,trzeba tez oprócz dobrego sprintu pomyśleć o bezpiecznym i skutecznym hamowaniu.
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u.
Swoim ledwo daję radę.
Wszystkie,łącznie z mk3 gti z tłoczkiem 54mm.
Jedyne 280tki jakie można założyć na ori zwrotnice 4x100,to zestaw od g60.
Oryginalnie wychodziły na 280tkach.
Gti ma też tarczę 280,ale niższą,bo 28mm,g 60 wyższą,o różnicy w ilości otworów pod szpile nie muszę przypominać.
Tylko vr synchro wychodził z tarczą 288/25/28,i niektóre modele na 20to lecie.
Jeżeli to są seryjne 256,to porażka,przy takiej mocy,a raczej prędkościach jakie będzie ten golf rozwijał,usmażą się jak naleśnik.psikuta19 pisze:to niesa ani tarcze ani zaciski od vr6 tez juz pisalem
Nawet 280tka będzie za mała,ale na szczęście to nie ja będę się pocił podczas hamowania
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ładując mocniejszy silnik,trzeba tez oprócz dobrego sprintu pomyśleć o bezpiecznym i skutecznym hamowaniu.
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Swoim ledwo daję radę.
AFN 165,5@380,8
nie tylko...sagon pisze:Tylko vr synchro wychodził z tarczą 288/25/28,i niektóre modele na 20to lecie.
GTI ABF 97r ma 288/25
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VRy i wersje GTI po 96 roku bodajże oraz wszystkie wersje silnikowe 20 Jahre, miały hamulce 288/25 5x100 i girlinga 57mm
[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 14:56 ]
najlepiej zeszperować FWDSwoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u.
bez szpery też daje rade, aczkolwiek na pewno by było lepiej z. pedałem trzeba mieszać więcej niż tylko 0-1cowboy pisze:Cytat:
Swoją drogą,nie widzę jazdy autem z ponad 200tu konnym silnikiem zimową porą bez asr-u.
najlepiej zeszperować FWD
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
No własnie kolego i tu jest problemkrzys-jeruzal pisze:...klocek textara a tarcza mikody ...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ferodo DS Performance i zobaczysz że 280 mm potrafi zatrzymać to auto
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
288 w mk3,zwłaszcza jubileusz,wychodziły z zaciskami ATE i tłoczkiem 54mm,brat miał takie w abf-ie 20 jahre,full opcja, zaciski identyczne jak te montowane min. w paskach b5 fl,dlatego takie z paska sobie zapodałem,z tą małą różnicą,że passaty mają tłoczek 57mm.
Widziałem kilka 2.0 8v gti na 20to lecie i miały 280tki.
Dlaczego,nie wiem.
Choćby ten;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176776
Mnie to wygląda na 280,zacisk jak w zwykłym gti,tarcza pod klocek 256/280.
288 miały inne klocki i tarcze były szersze.
Nie spotkałem w żadnym golfie 3,zwłaszcza 20 jahre zacisków girlinga 288.
Ale ATE w tej wersji ładowali bez ograniczeń.
Cowboy,dybyś miał jakieś foty girlinga,to zapodaj,bo nigdy tego jeszcze nie spotkałem.
Zaciski ATE wyglądają trochę inaczej niż lucas,czy girling,a te dwa z kolei są bliźniaczo do siebie podobne.
Kiedyś wyniuchałem na forum ibizy,że 288 girlinga i lucasa ładowali tylko do seatów.
Tak to wygląda:
![Obrazek](http://images8.fotosik.pl/155/7f1e84d0fae7bbdbmed.jpg)
Jak wyglądają zaciski ATE 288/312,wszyscy wiedzą.
[ Dodano: 03 Sty 2010 18:49 ]
Eksperci piszą,że takie nażynano,nawiercane lepiej odprowadzają pyły i gazy,co za tym idzie szybciej oddają ciepło.
Być może taki klocek poprawi trochę skuteczność hamowania,ale chyba nie z seryjną tarczą?
Jakoś nie chce mi się wierzyć,że skutecznie wyhamuje 10x160-0 i za 11tym też dobrze zatrzyma,bo wcześniej ta brembo,zwłaszcza z Częstochowy spłynie,albo nie zdąży,bo szybciej kolano zęby wybije.
Słyszałem o połączeniu takich klocków ale z tarczą ceramiczną,która charakteryzuje się świetną wytrzymałością ścierną i termiczną.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Widziałem kilka 2.0 8v gti na 20to lecie i miały 280tki.
Dlaczego,nie wiem.
Choćby ten;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176776
Mnie to wygląda na 280,zacisk jak w zwykłym gti,tarcza pod klocek 256/280.
288 miały inne klocki i tarcze były szersze.
Nie spotkałem w żadnym golfie 3,zwłaszcza 20 jahre zacisków girlinga 288.
Ale ATE w tej wersji ładowali bez ograniczeń.
Cowboy,dybyś miał jakieś foty girlinga,to zapodaj,bo nigdy tego jeszcze nie spotkałem.
Zaciski ATE wyglądają trochę inaczej niż lucas,czy girling,a te dwa z kolei są bliźniaczo do siebie podobne.
Kiedyś wyniuchałem na forum ibizy,że 288 girlinga i lucasa ładowali tylko do seatów.
Tak to wygląda:
![Obrazek](http://images8.fotosik.pl/155/7f1e84d0fae7bbdbmed.jpg)
Jak wyglądają zaciski ATE 288/312,wszyscy wiedzą.
[ Dodano: 03 Sty 2010 18:49 ]
A co z tarczą przy takim hamowaniu?_mumin_ pisze:Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują .
Eksperci piszą,że takie nażynano,nawiercane lepiej odprowadzają pyły i gazy,co za tym idzie szybciej oddają ciepło.
Być może taki klocek poprawi trochę skuteczność hamowania,ale chyba nie z seryjną tarczą?
Jakoś nie chce mi się wierzyć,że skutecznie wyhamuje 10x160-0 i za 11tym też dobrze zatrzyma,bo wcześniej ta brembo,zwłaszcza z Częstochowy spłynie,albo nie zdąży,bo szybciej kolano zęby wybije.
Słyszałem o połączeniu takich klocków ale z tarczą ceramiczną,która charakteryzuje się świetną wytrzymałością ścierną i termiczną.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 20:11 przez sagon, łącznie zmieniany 3 razy.
AFN 165,5@380,8
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
do klocków ferodo mnie nie przekonuje kiedys miałem przeznie problem co o włos zakoniczył by sie dzwonem..._mumin_ pisze:No własnie kolego i tu jest problem Wsadź sobie gładkie tacze np Brembo i klocki
Ferodo DS Performance i zobaczysz że 280 mm potrafi zatrzymać to auto
Wiem bo trochę klocków i tarcz przetestowałem w Ibizie 180/380 i jedynie
te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są
zestaw ma sie wykspluatowac i dopiero bedzie cos innego ale nowa tarcza starczy napewno na jakis czas wiec o tym nie mysle...
[ Dodano: 03 Sty 2010 19:28 ]
Dal mnie troszke to nie bardzo .... Maskara opowiadał mi ze ma 280 tez chyba Bremo tyle ze na dwu tłoczkowych zaciskach i mówił ze 3 hamowanie ze 160 i nie chciał juz blokowac kół pod koniec hamowania_mumin_ pisze:te klocki wytrzymują 10x hamowanie 160-0 i dalej hamują . Tylko też tanie to one nie są
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
1.9 TDI AHU++ by TUNE-UP
![Obrazek](http://img299.imageshack.us/img299/1747/podpisv.jpg)
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
![Obrazek](http://img299.imageshack.us/img299/1747/podpisv.jpg)
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Vento/83584" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości