przerywanie silnika niebieski dym stuki i koniec nie odpali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przerywanie silnika niebieski dym stuki i koniec nie odpali
A wiec tak opisywalem juz ten problem na forum jak tylko sie zaczelo ale niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi a wiec tak silniczek chodzil ladnie palil super itp zadnych problemow dodam ze to 1,9TD aaz przyjechalem po pracy zgasilem samochod i od tego momentu sie zaczelo przy probie startu samochod zaskoczyl ale chwile krecil jak juz odpalil to silnik przerywal tak ak benzyniak gdy nie dostaje paliwa wydawalo sie jak by gasl i zapalal i tak w kolko gdy zapodalem mu to niby ssanie czy co to jest to chodzil na 1000obrotow nic nie przerywal ale pojezdzilem tak chwile z dzien i to juz nie pomagalo czasami chodzil bez tego ssania rowno a czasami z ssaniem musial chodzic bo tak to od razu gasl jak tylko wylaczylem to ssanie zacza kopcic na niebiesko wzesniej niepuscil nawet dymka pojechalem do pracy i tam juz pozostal po pracy odpalilem samochod zacza przerywac jak zawsze tylko ze doszly do tego jakies stuki z silnika trwalo to okolo 30 sekund po czym silnik tracil oroty nawet przy probie dodawania gazu i zgasl na dobre probowalem odpalic po tym to wogole nie krecil rozrusznik probowal az przerwal i tak go zostawilem jakies dwa dni puzniej probowalem znow tak dla ciekawosci i krecil normanie ale nie odpalil po czym zatrzymal sie jak wczesniej moze mi ktos powiedziec co moglo sie stac przeskoczyl na pasku ? klin sie zerwal ? czy cos innego oplaca sie robic ten silnik czy nie? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 17:39 przez mamarco, łącznie zmieniany 1 raz.
zacznij od znaków i rozrządu bo na to wygląda że kąt ci pływa lub masz przytkany układ paliwowy (filtr paliwa , powrót z pompy)
zależny co walnęło jeśli klin to kwestia za ile ci to naprawia lub wał na TDI wymienią
zależny co walnęło jeśli klin to kwestia za ile ci to naprawia lub wał na TDI wymienią
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 16:52 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
ok wlasnie za to mam zamiar sie zabrac tylko dla tego silnika juz chyba jest za puzno ten dziwny stukot z silnika i to zatrzymanie co tzreba wymieniac w takim silniku gdy np zerwie sie klin na wale albo rozrzad przeskoczy ? pytam bo mam mozliwosc zakupu calego auta z niby sprawnym silnikiem i tak myslalem czy nie taniej by bylo wrzucic poprostu silnik ktory dziala? anie bawic sie z tym?vision pisze:zacznij od znaków i rozrządu bo na to wygląda że kąt ci pływa
[ Dodano: 03 Sty 2010 15:47 ]kwestia za ileczy cos innego oplaca sie robic ten silnik czy nie? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam.
wlasnie tej kolizji sie najbardziej obawiam da sie to jakos sprawdzic bez wiekszego rozbierania silnika? co do tego klina to masz na mysli spawanie walu?vision pisze:jesli rozrząd to czasami wystarczy ustawić na znaki , jeśli klin to wał napawać lub wymienić + ewentualna kolizja z głową (zawory)mamarco pisze:co tzreba wymieniac w takim silniku gdy np zerwie sie klin na wale albo rozrzad przeskoczy ?
ok jutro lukne na to dokladniej sprawdze te znakivision pisze:napawanie to nad spawanie wału i obróbka , na pomiarze sprężania wyjdzie czy kolizja była próba olejowamamarco pisze:wlasnie tej kolizji sie najbardziej obawiam da sie to jakos sprawdzic bez wiekszego rozbierania silnika? co do tego klina to masz na mysli spawanie walu?
ale chyba wrzuce caly silnik mniejszy koszt cos mi sie wydaje ze bedzie a jeszcze jedno gdzie sie sprawdza kod silnika jest to gdzies bite na silniku bo jak bym jechal po ten drugi to chcialbym kupic wlasciwy :=)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości