Witam kolegów. Problem dotyczy golfa VI 1,4 16V.Notorycznie zamarza w nim odma,przez co bagnetem ( chyba ?) wywala połowę oleju z silnika.Czy ktoś,kto ma może zamontowany podgrzewacz odmy mógłby napisać jak to wygląda, i najakiej zasadzie działa ( jak jest załączane itp.) i czy tylko ASO montuje takie urzadzenie?Po drugie problem dotyczy oszukującego wskaźnika temperatury.Otóż zaraz po odpaleniu,silnik jest dobrze ciepły, a wskaźnik pokazuje 90 stopni!Zakładam uszkodzenie czujnika,ale pytanie, czy moze on być również powodem wariujacych obrotów ( jałowych i w czasie jazdy ).Przepustnica była myta i adaptowana w bosch service.A moze ktoś zna numer katalogowy tego czujnika ( zielony , czteroprzewodowy ) - chcę numer w sklepie,żeby takowy zamówić, a nie chcę wyjmować z samochodu na wzór... Z góry dziekuje i pozdrawiam!
[ Dodano: Wto Mar 07, 2006 21:49 ]
P.S. Projekt podgrzewacza wyglada tak : łączę równolegle 3 łancuchy po 4 rezystory 6,3 ohm/5W co daje w sumie 20W grzałkę .Rezystory kleję silikonem do separatora odmy.całoś jedną koncówkałącze z masą a drugą przez dodatkowy wyłącznik i bezpiecznik z plusem akumulatora i załączam na 20 minut przed odpaleniem na mrozie.Jest sens kombinować?
MK4 1,4 AHW projekt ;) podgrzewacza odmy i problem z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36953 jest tam, post o wplywie czujnika na obroty 

Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
Najlepiej byłoby jakbyś go wyciągnął i spisła sobie oznaczenie numeryczne, bo nie zawsze zielony czujnik oznacza to samo, ale dobry fachowiec dobierze ci odpowiedni czujnik po modelu samochodu i jego przeznaczeniu....
[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]
A nie byłoby prościej kupić matę do podgrzewania lusterek?? Wydaje mi się, że to ustrojstwo powinno być załączane razem z zapłonem z przełącznikiem lato/zima. Orginały VW chyba nie wymagały żeby kierowca rano wstawał 20 minut wcześniejstonefree pisze:P.S. Projekt podgrzewacza wyglada tak : łączę równolegle 3 łancuchy po 4 rezystory 6,3 ohm/5W co daje w sumie 20W grzałkę .Rezystory kleję silikonem do separatora odmy.całoś jedną koncówkałącze z masą a drugą przez dodatkowy wyłącznik i bezpiecznik z plusem akumulatora i załączam na 20 minut przed odpaleniem na mrozie.Jest sens kombinować?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości