Może by zainwestować i i zarabiać

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tak juz ustalili sobie cennik za tą usługe i koniec. Uwazam, że i tak dałeś mało. Ja w większosci punkotow gdzie dorabiaja klucze z immo widzialem cene 150 zł. Ta "maszyna" nie tylko czyta kod, programuje nowy chip, który wkłda sie do klucz, moze to tyle kosztuje....
regitmc pisze:Zawsze taki sprzęciek możesz sobie zrobić sam, tylko schemat trzeba ściągnąć. Bo oryginalne urządzonko to kilka tysiaków, ale
caniggia pisze:Jeszcze nie dawno mozna bylo dostac login do kodowania przez vaga w autoryzowany serwisie, majac dowod rejestracyjny i osobisty, teraz maja programowanie online i sie nie da.
Jak ktos ma oryginalna blaszke z takim numerem (dawali do chyba 2000 roku), to mozna
sobie samemu kodowac VAGiem. Jak ktos ma samochod po 98 to moze sobie taki kod odczytac przez OBDII programem IMMORead, odczyt wczesniejszych kodow kosztuje 60 zl.
Trzeba wylutowac eprom z immo (albo z tablicy) i dac pod IMMORead.
Wtedy ma sie ceny klucznikow gdzies!!! Niech zyje niezaleznosc!
Jak to zrobic vagiem? Taki interface kosztuje 40 zl i wole go kupic niz klucz za 150 zl. I o co chodzi z loginem i KTS?caniggia pisze:kosztuje tyle, bo po I klucz ma w sobie chip i sam w sobie jest drozszy, mozesz zawsze dorobic bez kodowania, przelozyc kosc z jednego kluczyka do drugiego, a jak masz login do immobilisera, to mozesz zakodowac sobie sam majac vaga - a jak nie masz loginu, to mozna go latwo wyciagnac (mnie kosztowalo 60 zl - w MK3 trzeba wylutowac procesor motoroli i odczytac pamiec). Taka procedura czeka tego, ktory zgubil ostatni klucz (jak ja) *smile*.
Jak ktos ma KTS to mozna zaprogramowac klucz bez loginu.
Pozdro
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości