Golf z silnikiem 1V jakie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob sty 02, 2010 18:15

nom. na pewno. flansze sie dorobi... ale sprzęgło trzeba wymienić w pierwszej kolejności bo 1v ma podobno 200mm a założyc chce 210mm bo na razie kaske musze oszczędzać na coś innego;)
Pomysl turba z mietka podsunął mi zaprzal. podobno jest o niebo lepsze niz vnt20, ale to się okaże:)
To moje po wymianie uszczelnień nadal chodzi ale lekko puszcza olej od styrony ciepłej jak sie go przeciągnie powyżej 4500 przez jakiś czas.

[ Dodano: Sob Sty 02, 2010 17:16 ]
marcinas1983 pisze:turbo z mietka
oczywiście tylko vnt...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob sty 02, 2010 18:58

JABcok20, myślałem, że to z mietka to nie jest VNT tylko zwykłe :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob sty 02, 2010 20:39

są rózne, bez i z , ale nie zagłębiam się w temacie w których modelach jakie. Zobacz na alledrogo. jest nawet za śmieszną kwotę ale facet coś kręci no i 0 komentarzy ...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob sty 02, 2010 20:43

JABcok20, ja raczej będę przechodził na coś bez zmiennej geometrii.... po prostu nie chcę za dużo czasu tracić na wysterowanie tego :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob sty 02, 2010 20:47

będę sprzedawał prawdopodobnie swój silnik na części.
więc sterowanie do turba pójdzie na odstrzał
pompa wtryskowa 10mm również
wtryski merc

Ja jakiś czas jeździłem na vnt bez sterowania ale brakowalo mu o2 na wyższych. Więc rób jak uważasz...
Mi sie wydaje że te bez zmiennej więcej wytrzymają.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Amynue
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr paź 14, 2009 09:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Amynue » ndz sty 03, 2010 01:04

Myślałem że instalacja pójdzie jak po maśle... Trafienie tymi śrubami w dziurę okazało się trudniejsze niż ich odkręcenie, ostatecznie udało mi się wkręcić 3 a czwarta się uparła i nie che załapać. Chyba nie będzie przepuszczać jak porządnie dokręcę te 3? Czwartą bym dokręcił na dniach jak uda mi się dostać na kanał, dość już mam czołgania się po zamarzniętej glebie :vom:



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 03, 2010 10:05

Amynue,
można to zrobić od góry bez najmniejszego problemu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14244
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 03, 2010 10:27

Amynue, a nie chcesz przypadkiem turbiny takiej jak miałeś-chłodzonej cieczą w ekstra stanie? :chytry: ...
Jakby co,wal na pw...
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 10:28 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz sty 03, 2010 13:24

Turbine dokręcic na 4 sruby i da sie to zrobić z góry. Zanim zaczniesz wkręcac tą czwarta popuść 3 pozostałe, wtedy załapie. Moja k14 nie miała chłodzenia wodnego i to było powodem nie gaszenia samochodu zaraz po szybkiej jeździe. widziałem już k14 od silnika sb które wysiadły w samochodzie seryjnym którym jeździł "jakiś Pan" więc czy k14 zwykla czy k14 z chłodzeniem trzeba o turbo dbać...
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 13:25 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości