Uciekający płyn hamulcowy problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Uciekający płyn hamulcowy problem
Witam ostatnio przy zabujaniu wiekszym karoseri właczała mi sie kontrolka, po przetłumaczeniu na j. polski okazało sie że jest mało płynu hamulcowego dolałem nastepnego dnia wymieniałem tarcze i klocki z przodu auta i płyn zaczoł szybciej uciekać jak stoje na światłach to pedał hamulca robi sie mięki i wpada głębiej wziołem auta na kanał przewody wszyskie suche tloczki tak samo gdzie to może uciekać? dodam jeszcze że na ok 500km musze dolać 0,3l
Pacjent nazywa się passat 2.5tdi tiptronic 99r.
Pacjent nazywa się passat 2.5tdi tiptronic 99r.
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:45 przez kafargdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
Piwo
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
a może do serwa ucieka miałem taki przypadek w pasacie 1.9DTI ze płyn był dolewany wszędzie sucho a on ubywał żeśmy wsio rozebrali i się okazało ze uszczelniacz poszedł i cały płyn do serwa się lał jak pompujesz pedałem to posłuchaj czy nie przelewa się coś w w serwie
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:49 przez LoLs, łącznie zmieniany 1 raz.
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
nie serwo jest z natury dość szczelne na zewnątrz jedynie w miejscu połączenia serwa z siłownikiem jest uszczelniacz który może puszczać płyn ... to jedynie odpalić autko jedna osoba niech pedałem pompuje a druga niech *#cenzura#* czy nic nie słychać jak się płyn przelewa
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 12:03 przez LoLs, łącznie zmieniany 2 razy.
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
kafargdansk, a przy skrzyni biegow niema sladow plynu, masz napewno hydrauliczne sprzegło a to ten sam plyn i ten sam zbiorniczek jest
[size=100][b]swiadomy praw i obowiązkóV Wybrałem VW [/b][/size]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
[b]"Ktoś o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu"[/b]
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
zara sprawdze bo auto stoi nadal na kanale i tak szukam szukam przyczyny
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 13:08 przez kafargdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
Piwo
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kafargdansk, zrob tak jak mowi damian81Z, sprawdz przy skrzyni a nawet wykrec wysprzeglik ze skrzyni bo czesto to on cieknie a poki go nie odkrecisz to nic nie widac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
niebęde sie bawił głębiej bo coś jeszcze pogorsze a w mechanice mam słabe doświaczenie postawie w poniedzialek auto do mechanika i mu powiem wasze podpowiedzi.Zaserwowałem że po prawej stronie ( na aluminiowym odlewie) jest spocenie ale wyglada to na smar bardziej.
A mam jeszcze jedno pytanie skoro podejrzewacie że przy skrzyni coś,niekiedy ( ale bardzo rzadko ) mam taki problem że jak na skrzyni mam na P i chcem wżucić na D to wchodzi z takim oporem dość sporym
A jak by wassze przepuszczenia sie sprawdziły to co do wymiany by było? i jakie koszta mniejwiecej ?
A mam jeszcze jedno pytanie skoro podejrzewacie że przy skrzyni coś,niekiedy ( ale bardzo rzadko ) mam taki problem że jak na skrzyni mam na P i chcem wżucić na D to wchodzi z takim oporem dość sporym
A jak by wassze przepuszczenia sie sprawdziły to co do wymiany by było? i jakie koszta mniejwiecej ?
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 13:40 przez kafargdansk, łącznie zmieniany 1 raz.
Piwo
-
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 21:51
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości