Termometr wew/zew
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
jak zamontujesz to sie pochwal to sam pomyśleW_I_T_E_K pisze:Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 20:38
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
- Kontakt:
Podswietlanie mozna zawsze zrobic nie powinno byc problemu...W_I_T_E_K pisze:Ok mam rozwiązanie.
http://www.allegro.pl/item870850441_sup ... r_f_v.html
Trzeba by tylko delikatnie papierkiem ściągnąć po 1,5 mm z dwóch stron po szerokości.
Mankamentem jest to że niema podświetlania.
A ja nie bardzo czaje po co termometr - jak Ci się osadza para, to jest na plusie, jak lód/szron to na minusie... pozatym każdy ma w domu chyba termometr i może na niego popatrzeć przed wyjściem, prawda? A temp. wewnętrzna to nie wiem po co może być komuś potrzebna.
ja mam termometr w mfa, i szczerze celowo nigdy go nie włączyłem (chyba że sam się poajwiał jak były przymrozki)
ja mam termometr w mfa, i szczerze celowo nigdy go nie włączyłem (chyba że sam się poajwiał jak były przymrozki)
Idąc Twoim tokiem myślenia po co komu MFA/FIS jak widzi ile paliwa ma w zbiorniku ......a mimio to nie brakuje ludzi którzy wymieniają zegary.
Moim zdaniem termometr jest przydatny....trudno sprawdzić jaka temperatura bedzie za 6 godzin 500 km dalej.
Z tym parowaniem i szronem też bym nie przesadzał.....kiedyś mój kumpel tak do tego podchodził i pewnego dnia skończyliśmy jazdę na betonowym przepuście...bo niby deszczyk kropił ale w pewnych miejscach zamarzało. Na szczęscie nic nam sie nie stało ale uderzenie boczne w przednią oś zrobiło odpowiednią demolke pod maską
Jak narazie mam zamiar zainstalować sobie termometr....ale musze najpierw wybadać co lepiej by wyglądało.
Moim zdaniem termometr jest przydatny....trudno sprawdzić jaka temperatura bedzie za 6 godzin 500 km dalej.
Z tym parowaniem i szronem też bym nie przesadzał.....kiedyś mój kumpel tak do tego podchodził i pewnego dnia skończyliśmy jazdę na betonowym przepuście...bo niby deszczyk kropił ale w pewnych miejscach zamarzało. Na szczęscie nic nam sie nie stało ale uderzenie boczne w przednią oś zrobiło odpowiednią demolke pod maską
Jak narazie mam zamiar zainstalować sobie termometr....ale musze najpierw wybadać co lepiej by wyglądało.
mfa i fis na przydatną opcje pokazywania czasu jazdy, dziennego przebiegu którego nie musze resetować, i przybliżonego spalania które pozwala na wygodne wyliczanie kosztów podróży... na prawde - wydaje mi się że temp otoczenia jest tylko dodatkiem.
A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury? po mojemu to można depnąć mocniej hamulcem i zobaczyć czy abs zaskoczy (a większość osób które się tu wypowiadają jeżdżą mk4 więc abs mają)
ale ok - swoją opinie wyraziłem, i ot nie ma co kontynuować
A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury? po mojemu to można depnąć mocniej hamulcem i zobaczyć czy abs zaskoczy (a większość osób które się tu wypowiadają jeżdżą mk4 więc abs mają)
ale ok - swoją opinie wyraziłem, i ot nie ma co kontynuować
pogratulować posta...Qto pisze:Shmatan, pogratulować podejścia...
i tu się z tobą nie zgodzę - dam przykład - Leciałem zestawem (ciężarówka + przyczepa w okolice Krakowa) - trasa mokra ale jechało sie dobrze - co pewien czas przydepnąłem hamulce żeby sprawdzić czy czasem nie ma oblodzenia bo brak termometru - wypadam z za zakrętu na budziku 90km/h a przede mną jakieś 300metrów stoją auta na awaryjnych - - w hamulce -lodówka - idę ślizgiem i rozglądam sie już gdzie odbić jeśli nie wyhamuję - 300metrów hamowania z 90km/h - zatrzymałem się jakieś 5 metrów przed ostatnim autem - gdybym miał termometr - wiedziałbym że nie jest 1 stopnień tylko -0,5 czy minus 1 a nie hamulcem testował od czasu do czasu. Brak termometru mógł mnie kosztować co najmniej rozwalony samochód - kilkadziesiąt złotych oszczędności a kilkanaście tysięcy strat.Shmatan pisze:A chyba fakt że droga jest śliska łatwo zauważyć bez czujnika temperatury?
Może Ty jeździsz tylko po mieście albo tylko latem i faktycznie MFA przydaje ci się tylko do obliczania kosztów paliwa - mnie nie tylko do tego
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 14:25 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
- W_I_T_E_K
- ...
- Posty: 461
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
Może rozwiń swoją myśl.inhoss pisze:http://cubeelectronics.com/termo.php
Gdzie to ma być wkomponowane w Golfie IV ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 374 gości