licznik, coz tam mogło paśc ze ciągle jade 20km/h :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

licznik, coz tam mogło paśc ze ciągle jade 20km/h :)

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 10:33

witam mam mk3 1.8 zegary VDO ... i dalej mecze temat predkosciomierza ... impulsator wymienilem ... dalej lipa kabel od licznika do impulsatora ma przejscie (SRODKOWY NA IMP. I PIN 27 W KOSTCE LICZNIKA) wiec licznik. Powiedzcie mi:

1. coz w liczniku mogło pasc ze wskazowka predkosci ani mysli o podniesieniu sie a reszta smiga ok hmm ??
2. gdzie powinno byc przejscie mierzac miernikiem pin 27 kostki i ktory z czterech pinow samego predkosciomierza ?

poczytalem forum i znalazłem jakis watek dotyczacy połaczenia radia i sygnału predkosci ale to chyba nie ma nic wspolnego bo nic nie zmienialem i nagle padł predkosciomierz ...

dodam ze usterke chcialbym naprawic bo juz zbyt długo mnie denerwuje ów fakt ...

♠z góry dzieki za HELP :) :bigok:
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:00 przez eXtra69, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 11:02

a nie było by lepiej zakupić licznik mniej problemu albo oddaj do fachowca w swojej okolicy


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 11:13

myslalem ze dalbym rade sam z pomoca forum ... moze sie ktos zna lub robił to i może pomóc ... :) wlasnie tego kogos poszukuje :) :chytry: a koszt nowych zegarów nie za bardzo mnie uszczsliwia ... bo potrzebna wersja z MFA ... :)
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 11:23 przez eXtra69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 11:32

jest taki fachowiec w lublinie zajmuje się głownie elektroniką kilka zegarów przeprogramował co inni fachowcy padli jak będę w robocie to wezmę do niego nr to może on ci coś pomorze


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob sty 02, 2010 11:32

może wskazówka się przycina na 20,mam taki prędkościomierz VDO 20-220 z licznika 1993r


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 11:41

wlasnie rozebralem to i wskazówka chodzi gładko i opada rozniez bez zajakniecia co innego obrotomierz ponad 3oo0 gdzies go tam chwyta ale to juz inna bajka ... tylko chcialbym sprawdzic sciezki w liczniku zeby na 100 % byc pewnym ze silniczek krokowy <--(chyba tak to sie zwie) w predkosciomierzu padł ...



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 11:44

a jak byś podał mu napięcie tylko mniejsze aby się nie spalił i bys zobaczy czy pracuje czy nie


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 11:47

no tak tylko sa tam cztery piny ... kojarzysz na ktore ?? myslisz ze 3V moze byc czy wieksze ...
:)



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 12:51

3v powinno wystarczyć a zrób tak podepnij zegary i miernikiem albo probówka posprawdzaj na które piny dochodzi napięcie


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 13:01

powiem tak robilem cos takiego .... miernikiem z buzzerem (piszczkiem) sprawdzałem PIN 27 w kostce i kolejno kazdy z 4 pinów i nic a wydaje mi sie ze powinno gdzies"przejscie" byc , nie ??

[ Dodano: 02 Sty 2010 14:46 ]
no pomoze ktoś bo nie wiem co z tym podziałac ... :( a chce to naprawic ... watpie ze nikt nie wie co z tym jest ...

[ Dodano: 02 Sty 2010 15:57 ]
wiec tak zamienilem predkosciomierz i obrotomierz miejscami i tym razem obrotomierz stal a predkosciomierz dzialal w miejscu obrotomierza ... wiec gdzies na tym ukladzie scalonym cos nie tak ... jakbym wiedzial do którego z czterech pinow predkosciomierza powinien przychodzic sygnał ... to moze bym to na partyzanta połaczył ... bo miernikiem mierzyłem przejscie na 27 (wescie sygnału)pinie i 7 (wyjscie syg)pinie jest :) wiec tylko do którego pina predkosciomierza ma isc sygnał ? i juz powinno byc :)
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 17:40 przez eXtra69, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 17:43

z probówką sprawdź czy napięcie dochodzi bo na przejście to może być na diodach prostowniczych i przejścia nie będzie wskazywać


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 17:57

to w sensie podpiac pod 12V i sprawdzic czy na któryms pinie jest napiecie tak ??
ale hmm impulsator dopiero w czasie jazdy daje sygnał ... to co musze jechac i mierzyc ... ??
chyba jednak nie dam rady ... elektromechanik wita i stowa nie moja ... :(



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: LoLs » sob sty 02, 2010 18:11

najpierw tylko podepnij i odpal i posprawdzaj a co do jazdy to pojedziesz na diagnostyke i na rolki wpadniesz i problem jazdy i pomiaru z głowy


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
eXtra69
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:43
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: eXtra69 » sob sty 02, 2010 18:45

rolki odpadaja ... za niski ... no zobacze ... kurde juz mi checi odchodza na zabawe z tym ... zobaczymy ...

[ Dodano: 04 Sty 2010 19:35 ]
no i po liczonych 12 h pierd...nia sie z tym licznikiem ... stwierdzilem ze nic nie zdzialam ... kupiłem licznik ...i 180 zł nie moje ... ale przynajmniej działa ... :)

żal ... ale przynajmiej próbowałem ...
Ostatnio zmieniony pn sty 04, 2010 20:38 przez eXtra69, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości