dziwne drgania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwne drgania
A wiec mam dziwne drgania w kierownicy, kierownica drga ruszajac sie leciutko na prawo i lewo w czasie jazdy, nie wazne czy przyspieszam czy zdejme noge z gazu drgania wystepuja po czym ustaja i znowu zaczynaja sie i znowu ustaja [trwaja niedlugo, wiecej sie jedzie "normalnie bez drgan]. Co moze być tego powodem? Dodam ze auta nie znosi ani w prawo ani w lewo po puszczeniu kierownicy leci PROSTO.. *#cenzura#**** mnie to na prawde
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 02:31 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.
- j_a_r_o_o_o
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: dziwne drgania
najpierw wywaz kola a jesli to nie pomoze to podmien opony i zobacz czy dalej sie bedzie tak dzialo. Mozliwe ze to wina wlasnie jednego z powyzszych. Szybko i bez wiekszych wydatkow wykluczysz.Vii pisze:A wiec mam dziwne drgania w kierownicy, kierownica drga ruszajac sie leciutko na prawo i lewo w czasie jazdy, nie wazne czy przyspieszam czy zdejme noge z gazu drgania wystepuja po czym ustaja i znowu zaczynaja sie i znowu ustaja [trwaja niedlugo, wiecej sie jedzie "normalnie bez drgan]. Co moze być tego powodem? Dodam ze auta nie znosi ani w prawo ani w lewo po puszczeniu kierownicy leci PROSTO.. ********** mnie to na prawde
Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Trzeba wykluczyć następujące rzeczy (w tej kolejności):
1. Wyważenie kół na samochodzie z piastami (podjedź do dobrego zakładu gdzie wyważają koła właśnie z piastami) wykluczysz wtedy drgania od niewyważenia układu koło - piasta - przegub - drążek.
2. Przełóż opony z przodu na tył (jeśli ostatnio zmieniałeś opony i po tym zaczęły się drgania)
3. Sprawdź czy felgi są proste (czy nie ma bicia osiowego i poprzecznego. max bicie dopuszczalne to 0,5mm. Jeśli masz krzywe felgi to lepiej kup nowe - albo daj do prostowania - ale to już nie będzie to samo co nowe)
4. Sprawdź czy nie ma luzów w przednich łożyskach.
5. Sprawdź czy karoseria nie ma drgań gdy auto stoi (może poduszki silnika do wymiany?)
1. Wyważenie kół na samochodzie z piastami (podjedź do dobrego zakładu gdzie wyważają koła właśnie z piastami) wykluczysz wtedy drgania od niewyważenia układu koło - piasta - przegub - drążek.
2. Przełóż opony z przodu na tył (jeśli ostatnio zmieniałeś opony i po tym zaczęły się drgania)
3. Sprawdź czy felgi są proste (czy nie ma bicia osiowego i poprzecznego. max bicie dopuszczalne to 0,5mm. Jeśli masz krzywe felgi to lepiej kup nowe - albo daj do prostowania - ale to już nie będzie to samo co nowe)
4. Sprawdź czy nie ma luzów w przednich łożyskach.
5. Sprawdź czy karoseria nie ma drgań gdy auto stoi (może poduszki silnika do wymiany?)
dzieki wielkie Panowie.. od poniedzialku szukamy! wykluczam poduszki, nie ma drgan. A nagle mi sie przypomnialo jak podjezdzalem na parking pod robote gdzie były po prostu zamarzniete fałdy blota i "zablokowalem" sie o to i glupi idiota ja wsteczny i jeszcze raz jedynka zeby podjechać, byc moze felge w ten sposob skrzywilem?
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 12:31 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 479 gości