mam mk4 TDI i jak jest troche mrozu to zamarza mi ręczny, ściągałem koła i potraktowałem te cięgna przy kołach WD40 ale nic to nie pomogło.
Mam wrażenie że to linki są gdzieś zatarte czy zardzewiałe czy trudno to wymienić ? Czy linki są w oplocie igielitu ?
A i jakbym chciał się dostać do linek to musze zdemontować podłokietnik i nie bardzo wiem jak sie za to zabrać żeby nic nie połamać głównie chodzi mi o zdjęcie samej góry podłokietnika później sobie poradze. Dzięki za pomoc.
Najlepszego w Nowym Roku
wymiana linek ręcznego mk4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
wymiana linek ręcznego mk4
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 20:31 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.
Sebastian
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Żeby zdjać podłokietnik musisz ściągnąć osłone boczną z niego. Jedna jest większa, druga mniejsza. Nie pamiętam z której strony jest która, ale od kierowcy chyba jest ta mniejsza. Po złożeniu ona tworzy jedną z pioniowych wyżłobień (po każdej stronie stopki masz po jednym) Po zdjęciu tej osłony dostaniesz się do śruby trzymającej podłokietnik. Nie jestem pewien, ale chyba do linek wystarczyłoby zdjąć popielniczke z tyłu. Demontujesz boczki popielniczki podważając od samej góry, a potem po 2 zatrzaski z każdej strony popielniczki i jest już w Twoich rękach. Ale tak jak mówie, nie pamiętam dokładnie. Same linki są w pancerzu, przypominającym trchę konstrukcją ten do linek rowerowych.
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 20:37 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości