Przerywa podczas jazdy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Leoo833
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:32
Lokalizacja: Płock

Przerywa podczas jazdy

Post autor: Leoo833 » pt sty 01, 2010 16:16

Witam.
Mam problem ze swoim golfem ( Golf 1.9 TDI 110 km AHF)

Podczas jazdy, szarpie (przerywa jak by) i przechodzi w tryb awaryjny. Tak samo się dzieje na zimnym jak i na ciepłym silniku. Ostatnio były czyszczone kierownice turbiny, bo były zapieczone. Wymieniony był także zawór ciśnieniowy turbiny (gruszka). Ale co może być powodem tych szarpań?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 16:23

Leoo833 pisze:Ale co może być powodem tych szarpań?
Kiepski dopływ paliwa :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Leoo833
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:32
Lokalizacja: Płock

Post autor: Leoo833 » pt sty 01, 2010 16:31

czyli co trzeba zrobić? sorki ze takie pytania zadaje ale mechanikiem nie jestem, a chciałbym się dowiedzieć co się dzieje i co w takim razie robić...



mariusz977
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt sty 01, 2010 16:07
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: mariusz977 » pt sty 01, 2010 16:39

Leoo833, Zmień sobie zaworek na filtrze paliwa ten cojest na przewodach powrotnych. Na filtrze paliwa z taką zawleczka niski koszt bo ok 35zł a czesto pomaga.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 16:41

Syf w filtrze paliwa,powietrze w paliwie,nieszczelność pompy i wyciek paliwa...wszystko co wymieniłem,może zakłócić pracę silnika.Sprawdź to :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Leoo833
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:32
Lokalizacja: Płock

Post autor: Leoo833 » pt sty 01, 2010 16:54

Ok. Posprawdzam to co napisaliście.



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » pt sty 01, 2010 17:18

Dobrze by było podpiąć pod VAG-a, a poza tym sprawdz jeszcze nastawnik pompy wtryskowej-odepnij wtyczkę od impulsatora przy skrzyni biegów i przejedź się autem, jeśli nie będzie szarpać, to na 100% nastawnik.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

damiano_mo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: pt maja 23, 2008 19:08
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: damiano_mo » pt sty 01, 2010 20:22

vag błędy, wtrysk sterujący do sprawdzenia, nastawnik, zaworek w filtrze a szczególnie ten oring. posprawdzaj wszystkie opaski i obejmy na zasilaniu, najlepiej wymień filtr paliwa na nowy. zobacz czy pęcherze powietrza lecą. w tygodniu miałem podobny problem a sharanie afn i okazał się winny ten zaworek w filtrze a przedewszystkim ten oring.
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 20:23 przez damiano_mo, łącznie zmieniany 1 raz.



Leoo833
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:32
Lokalizacja: Płock

Post autor: Leoo833 » pt sty 08, 2010 00:00

Witam ponownie.
Wymieniłem przepływomierz i przestało przerywać jak na razie.
Jednak dalej mi samochód przechodzi w tryb awaryjny podczas jazdy.
Macie jakieś pomysły jak to usunąć?

Pozdrawiam



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » pt sty 08, 2010 02:01

Leoo833 pisze:Jednak dalej mi samochód przechodzi w tryb awaryjny podczas jazdy.
takie objawy wskazują na zapieczone turbo, ale jeśli było czyszczone, i była wymieniona "gruszka" to problemem może być nieprawidłowo wyregulowana sztanga turbiny

przydałyby się logi dynamiczne grupy 011
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 13:25 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pt sty 08, 2010 02:24

Leoo833 pisze:Witam ponownie.
Wymieniłem przepływomierz i przestało przerywać jak na razie.
Jednak dalej mi samochód przechodzi w tryb awaryjny podczas jazdy.
Macie jakieś pomysły jak to usunąć?

Pozdrawiam
zawalony kat, wywal go



Awatar użytkownika
kamil-b
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pt paź 02, 2009 09:10
Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Kontakt:

Post autor: kamil-b » czw sty 21, 2010 20:24

przestawiony kat wtrysku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 152 gości