


pozdro i z góry dzięki za podpowiedzi

[ Dodano: 20 Sie 2009 05:50 ]
Hmmmm nikt nic nie wie na ten temat ???????? ja dokopałem się że jest to Rezystor szeregowy i działa na jednym obwodzie ze wtryskiem i zaworem odcinającym w fazie hamowania silnikiem

[ Dodano: 21 Sie 2009 20:42 ]
więc nikt nic mądrego nie napisał to rozpracowałem to sam


cała
elektryka wygląda tak : przewody
czarny i czarny-biały >>> + po stacyjce
czerwony >>>> + z aku
czerwony- żółty >>> masa sterująca przekaźnikiem pompy
a poszukiwany czerwony-biały [ idący od rezystora szeregowego] wpinamy do przekaźnika pompy na wyjściu + do pompy [ załącza on równocześnie wtrysk i pompy ]
wszystko podpinamy w wiązce wychodzącej przy ECU a 2 przewody zostały mi luźne ale bez nich wszystko działa jak należy


co do wrażeń z pierwszej jazdy to:
-auto pali od strzała
-wskazówka obrotka stoi jak przybita gwoździem na ok 900 RPM
-silnik ciągnie równo i elastycznie
- po testach doszliśmy do wniosku że auto zyskało na dynamice w porównaniu do gaźnika co może być spowodowane tym że RP ma stopień sprężania 9,0 - 1 a RH[/b 10,0 - 1
piszę to bo może się komuś przydać a ja sam szukałem info na ten temat i nie wiele znalazłem a co do kosztów to kompletny wtrysk na pobliskim szrocie 200 PLN a robocizna 0 bo wielkich problemów z tym nie ma

pozdro
