Golf z silnikiem 1V jakie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
żeby turbo wstawało wcześnie ale nie było problemów z odpalaniem silnika to tylkomocno podlać paliwkiem.PROXII pisze:t3 moze wstawac nisko trzeba ustawic kat wtrysku bez tego lag moze byc dokuczliwy
jeśli nie chcesz nic kombinować to szukaj K14 lub T2.
jeśli masz ochotę na większą moc to tylko T3 lub K24 ewentualnie coś w rodziny VNT.
Podniosłem samochód i jakoś udało mi się od dołu odkręcić te zasrane śruby od kolektora. W sumie nie wiem co jest nie tak, luzów jak na moje oko za dużych nie ma, ale wirnikami z początku trudno było obrócić, teraz już się kręcą jak je rozruszałem. Możliwe że przez to turbina nie pracowała? Tak jakby się zapiekły. W sumie nie było mnie przy tym jak turbina padła więc nie jestem pewien przyczyny, dałem dla ojca auto na dwa dni i po turbinie >_>. Domyślam się że ojciec po przyjeździe z trasy odrazu zgasił silnik, chociaż ojciec potrafi również kręcic do maksymalnych obrotów na zimnym silniku (jadąć powoli...).
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Ale czy w takim wypadku turbina gubiłaby olej? Po tym jak padła ubyło 1-2litry oleju. Większość oleju chyba zwiała wydechem, ale rura filtra powietrza od strony turbiny też jest cała w oleju, w filtrze raczej oleju nie ma, tylko ta uszczelka dookoła filtra jest czarna. W rurze od IC też sporo oleju.marcinas1983 pisze:Amynue, może WG po prostu się zaciął i masz otwarty kanał boczny przez który spaliny uciekają i po prostu turbo nie pracuje??
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 22:19 przez Amynue, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Chyba zostawię tą w spokoju i założe tą od JABcok20. Co zrobić z przewodami od chłodzenia wodnego? Poprostu zatkać czy trzeba połączyć je ze sobą? I przy okazji zapytam się jaki olej półsyntetyk byście polecili z dobrym współczynnikiem cena/jakość, myślałem o MOBIL 1 SUPER S 10W40. Aktualnie jest zalany jakimś minerałem, ale mało co go tam zostało więc lepiej przy okazji wymienić niż mieszać.
Amynue, przewody od chłodzenia wodnego możesz połączyć i możesz też je zatkać i to zależyu tylko od Ciebie.
as olej zmień nie na połsyntetyk MOBIL'a bo półsyntetyki Mobil nma kiepskie ale zalej pełny syntetyk Mobil'a 5W50.
możesz go śmiało lać i nic sięnie będzie działo. ja już tak robiłem i nie miałem przykreych niespodzianek.
zmień najpierw turbo i potem olej. będzie wtedy widział jaki wpływ ma olej na pracę silnika.
as olej zmień nie na połsyntetyk MOBIL'a bo półsyntetyki Mobil nma kiepskie ale zalej pełny syntetyk Mobil'a 5W50.
możesz go śmiało lać i nic sięnie będzie działo. ja już tak robiłem i nie miałem przykreych niespodzianek.
zmień najpierw turbo i potem olej. będzie wtedy widział jaki wpływ ma olej na pracę silnika.
Aktualnie krucho z pieniędzmi i chciałem kupić coś w cenie 5L/100zł max. Przy następnej wymianie jak będą pieniądze zaleje coś z najwyższej półki. Jakieś inne propozycje?arwam pisze:zalej pełny syntetyk Mobil'a 5W50.
Na tym co tam zostało żal go nawet odpalać, jest grubo poniżej minimum :\ Poza tym już spuszczam olej.arwam pisze:zmień najpierw turbo i potem olej
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
arwam, nie no może przesadziłem, ale trochę tego oleju było... dokładnie nie wiem ile... i nie wiem ile było w IC z poprzedniego auta... chociaż po uszczelnieniu silnika dużo oleju mi nie znikało... więc może nie jest tak źle jak myślę, chociaż k14 i tak ustąpi miejsca czemuś lepszemu . Co myślicie o turbo z mietka... chyba to jest GT22, ale bez zmiennej geometrii łopatek .
ja leje valvoline 10w40.
dzisiaj zalalem świeży, podłączylem egr zeby syczal przy zmianie biegu i w końcu a raczej dopiero wykończyłem seryjne sprzęgło od 1V więc widocznie moment sie zmienił
[ Dodano: Sob Sty 02, 2010 16:56 ]
marcinas1983, marcinas ja właśnie mam zamiar założyć turbo z mietka zamiast wysłużonej vnt20
dzisiaj zalalem świeży, podłączylem egr zeby syczal przy zmianie biegu i w końcu a raczej dopiero wykończyłem seryjne sprzęgło od 1V więc widocznie moment sie zmienił
[ Dodano: Sob Sty 02, 2010 16:56 ]
marcinas1983, marcinas ja właśnie mam zamiar założyć turbo z mietka zamiast wysłużonej vnt20
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości