czy cos rozładowuje akumulator ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

czy cos rozładowuje akumulator ??

Post autor: MARTINEZ1027 » czw gru 31, 2009 21:43

witam|!!!
tydzien temu kupiłem nowy akumulator .... autko wydaje sie ze pali ok. mialem przeglad autka w aso i powiedzieli ze mam akum. słaby ...pojechalem do firmy gdzie kupilem goscie powiedzieli ze to nie mozliwe ...wiec powiedizalem zeby sami sprawdzili .... i okazalo sie ze faktycznie aku. jest słaby . sprawdzili ladowanie jest super... powiedzieli ze cos w aucie rozladowywuje akumulator...

czy to mozliwe ????? co moze rozladowywac???

ps. ładuje go teraz zobaczym co bedzie dalej



wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw gru 31, 2009 21:48

Jest to możliwe trzeba szukać poszczególnych odbiorników ale to zleciłbym dobremu elektrykowi.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw gru 31, 2009 21:49

wyłącz wszystkie odbiorniki i wtedy sprawdź miernikiem obciążenie :bigok


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw gru 31, 2009 21:52

MARTINEZ1027 pisze:co moze rozladowywac???
masz cos dokładane? cos zmieniales? itp?



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » czw gru 31, 2009 23:26

kiss pisze:
MARTINEZ1027 pisze:co moze rozladowywac???
masz cos dokładane? cos zmieniales? itp?
zmienilem radio jakies 3mc temu ..na oryginalne MCD NAVI ...NIC POZA TYM NIE RUSZALEM
ALE POWIEM TAK AUTKO STALO TYDZIEN NIE UZYWANE BO MAM SLUZBOWE,,WIEC ALARM ORYGINALY JEST AKTYWNY CALY CZAS... MOZE TO TO ???



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt sty 01, 2010 13:29

MARTINEZ1027 pisze:
kiss pisze:
MARTINEZ1027 pisze:co moze rozladowywac???
masz cos dokładane? cos zmieniales? itp?
zmienilem radio jakies 3mc temu ..na oryginalne MCD NAVI ...NIC POZA TYM NIE RUSZALEM
ALE POWIEM TAK AUTKO STALO TYDZIEN NIE UZYWANE BO MAM SLUZBOWE,,WIEC ALARM ORYGINALY JEST AKTYWNY CALY CZAS... MOZE TO TO ???
Alarm raczej nie - chyba ,że po drodze gdzieś zwarcie robi.
Sprawdź przewody masowe - czy nie są zaśniedziałe - zwłaszcza ten główny idący od aku.
Następnie - miernik w rękę - włącz pomiar natężenia prądu czyli A Ampery -- przyłóż jedna końcówkę miernika do wolnego zacisku baterii a drugą do zdjętej klemy.. i napisz ile masz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pt sty 01, 2010 13:56

Miernik w łapki sprawdź pobór prądu na wyłączonym zapłonie, a jeśli jest za duży, to skrzynka bezpieczników, i po kolei wyciągasz bezpieczniki i sprawdzasz jak miernik na to reaguje, jeśli po wyciągnięciu któregoś wartość spadnie, to będziesz wiedział w którym obwodzie szukać usterki..

[ Dodano: 01 Sty 2010 13:01 ]
A odnośnie tego nowego akumulatora, to naładuj go i zostaw na dzień nie podłączając do auta, sprawdź napięcie na zaciskach po na ładowaniu i na drugi dzień... Nawet nowy akumulator może okazać się wadliwy... A to, że sprzedawca powiedział, że coś akumulator rozładowuje, to norma- jakoś bronić się musi... choć to nie on a "dostawca" powinien dokonać pomiarów, skoro akumulator jest na gwarancji.. :chytry:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt sty 01, 2010 15:19

Zeby sprawdzac ubytek produ to auto musi byc uspane po 30 minutach Taka jest zasada sprawdzania w mk4



lesny1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:57
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: lesny1982 » sob sty 23, 2010 17:23

podlacze sie pod problem mi tez cos prad wyjada elektryk sprawdzil ze to radyjko 1,5 A zjadalo na maksa :grrr: zrobilem wylacznik za aku bo radyjko podlaczylem prosto od aku , ale 24h postoi auto i ciezko juz kreci i jeszcze mam pytanko ile miernik powinien wskazywac napiecia na aku jak przekrece kluczyk do pozycji swiecacych sie wskaznikow u mnie pokazuje 11V a jak dluzej postoi lub sa dobre przymrozki to jeszcze mniej czy to normalne ??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 23, 2010 17:31

Sprawdź miernikiem napięcie akumulatora na wyłączonym zapłonie ~12.60-12.80 V
Sprawdź ładowanie na uruchomionym silniku i z włączonymi światłami mijania ~ 14.20 V 14.50 V
lesny1982 pisze:u mnie pokazuje 11V a jak dluzej postoi lub sa dobre przymrozki to jeszcze mniej czy to normalne ??
Jeśli 11V i mniej to jest głęboko rozładowany w takim przypadku na mrozie bardzo szybko się zasiarcza i zmniejsza się jego pojemność..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lesny1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:57
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: lesny1982 » sob sty 23, 2010 17:35

italiano_83 pisze:Sprawdź miernikiem napięcie akumulatora na wyłączonym zapłonie ~12.60-12.80 V
Sprawdź ładowanie na uruchomionym silniku i z włączonymi światłami mijania ~ 14.20 V 14.50 V
lesny1982 pisze:u mnie pokazuje 11V a jak dluzej postoi lub sa dobre przymrozki to jeszcze mniej czy to normalne ??
Jeśli 11V i mniej to jest głęboko rozładowany w takim przypadku na mrozie bardzo szybko się zasiarcza i zmniejsza się jego pojemność..
na wylaczonym silniku jest 12,50-12,60 V na wlaczonym jest 14,45 V plus swiatla muza



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob sty 23, 2010 17:46

lesny1982 pisze:na wlaczonym jest 14,45 V plus swiatla muza
To jest dobre ładowanie
lesny1982 pisze:na wylaczonym silniku jest 12,50-12,60 V
Powinien odpalić ... ale prawidłowe to 12,65V-12,80V.
Sprawdź na mierniku jaki jest spadek napięcia podczas rozruchu silnika..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

lesny1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:57
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: lesny1982 » ndz sty 24, 2010 13:40

pierwszy filmnik po 12 h stania na mrozie



drugi jak chodzi



i trzeci po godzinnej jezdzie ponowne przekrecenie kluczyka do pozycji swiecacych sie zarowek




Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz sty 24, 2010 13:59

12.32 V a po włączeniu zapłonu 11.30V
Po niżej 12.50 V już trzeba doładować..
12.40 to akumulator naładowany w ~ 70% ...
ładowanie b.dobre
A to, że po jeździe akumulator ma 13.20V to normalne - alternator ładuje, ale to napięcie szybko spadnie..

Jeśli masz dostęp do prostownika to go spróbuj naładować- może się uda...
Jeśli się zasiarczył to już tylko wymiana zostaje...

Możesz tez odpiąć klemę ujemną i sprawdzić pobór prądu na wyłączonym zapłonie czy go cos nie rozładowuje ..
Mała instrukcja w razie czego " wtyczka czerwona w gniazdo COM, czarna w gniazdo 10A. Nastawiasz pokrętłem na pozycję 10A." dotykasz jedną elektrodą klemy druga zacisku ujemnego akumulatora


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości