głowica KR + blok??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

głowica KR + blok??

Post autor: GrzesWY » wt gru 29, 2009 18:20

tak jak w temacie jaki można podpasować dół silnika do głowicy KR (silnik będzie generalnie uturbiany) w dziale projekty widziałem że ktoś założył to na bloku 1Z tylko niestety nie znalazłem jak wygląda sprawa wału korbów i tłoków?! za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt gru 29, 2009 18:30

głowica KR + blok 2E tłoki od kr

[ Dodano: 29 Gru 2009 17:40 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... start=1755



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: głowica KR + blok??

Post autor: olozwirski » śr gru 30, 2009 00:29

GrzesWY pisze:tak jak w temacie jaki można podpasować dół silnika do głowicy KR (silnik będzie generalnie uturbiany) w dziale projekty widziałem że ktoś założył to na bloku 1Z tylko niestety nie znalazłem jak wygląda sprawa wału korbów i tłoków?! za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje
Mozesz zlozyc na bloku 1Z + wal 2E + korby i tloki ABF + glowica KR.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr gru 30, 2009 00:37

może sie nie znam ale czy w przypadku takiego rozwiązania silnik będzie sie kręcił wysoko? bo coś mi sie wydaje że nie



GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Re: głowica KR + blok??

Post autor: GrzesWY » śr gru 30, 2009 01:47

olozwirski pisze: Mozesz zlozyc na bloku 1Z + wal 2E + korby i tloki ABF + glowica KR.
a np. można włożyć blok i wał z 2e i do tego korby i tłoki abf + głowica KR lub czy jest możliwość zrobienia rozwiertu bloku z KR (bo takowy posiadam ale jest troszke krzywy) + wał 2e + korby tłoki abf+ głowica KR



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr gru 30, 2009 19:13

GrzesWY pisze:a np. można włożyć blok i wał z 2e i do tego korby i tłoki abf + głowica KR

To bedzie dzialac.
GrzesWY pisze:lub czy jest możliwość zrobienia rozwiertu bloku z KR (bo takowy posiadam ale jest troszke krzywy) + wał 2e + korby tłoki abf+ głowica KR
Tak sie nie da, potrzeba blok KR, wal 2E, korby i tloki 9A.

Kazde opisywane tu kombo bedzie normalnie sie krecic.



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » czw gru 31, 2009 19:56

sory za ot czy do silnika abf można było by dołożyć kompresor g60?? czy lepiej wsadzać jakiegoś Eatona??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw gru 31, 2009 20:16

w tej samej cenie uturbisz go, wyjdzie więcej koni i mniejsze spalanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości