
ps. chodzi dokładnie o ten silnik; kompresor Eaton M62 , kute tłoki wossner http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 5127&st=0;
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf IV cabrio? Ja bym 2Y odradzal ze wzgledu na wage. Schricki jak najbardziej, kolektor mniejsze znaczenie aczkolwiek cos tam zawsze da.Rapcio pisze:Mam kilka pytań odnosnie 2.0 16v ABF kompresor moc ok 220km. Planuje ten silnik wsadzic do cabrio ale tam mam skrzynie na wodziki 2Y i chciałbym ja zostawic tylko czy ta skrzynia i sprzegło wytrzyma ? nie bardzo mam ochote zmieniac skrzynie na linki bo to troche roboty wiecej... druga sprawa czy przy swapie zakładac do tego silnika kolektor 4-2-1 czy zostawic seryjny z ABF ? i czy do takiego ABF z kompresorem mozna dorzucic wałki schrick 276 ?![]()
ps. chodzi dokładnie o ten silnik; kompresor Eaton M62 , kute tłoki wossner http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 5127&st=0;
zależy ile ma Nm, u mnie za długo takie wzmocnione sprzęgło 210mm nie pożyło, skrzynia dawała rade po wzmocnieniuRapcio pisze:am kilka pytań odnosnie 2.0 16v ABF kompresor moc ok 220km. Planuje ten silnik wsadzic do cabrio ale tam mam skrzynie na wodziki 2Y i chciałbym ja zostawic tylko czy ta skrzynia i sprzegło wytrzyma ?
abf ma skrzynie na linki !jemiol7 pisze:do 220 km seryjne sprzęgło i skrzynia z ABF-a wytrzymuje.
dziwne pytanko daj jakieś parametry chcesz tylko wsadzić i co jeździc???Chamillionaire pisze:Jesli moge sie podlaczyc to mam pytanie zwiazane z tym jak bardzo kompressor obciaza silnik w sensie jak mocno skraca jego zywotnosc nawet przy dobrym traktowaniu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości