MK2 RP zalewa się paliwem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- cegiel1989
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
MK2 RP zalewa się paliwem
Witam, posiadam golfa mk2 z silnikiem RP na mono wtrysku, problem zaczął się gdy puściły mrozy, (nie zamarzł płyn) otóż wszystkie czujniki sprawne, wtrysk ładnie rozpyla paliwo, silniczek krokowy tez ładnie działa, wzmacniacz zapłonu tez jest dobry, a jak kręcę, druga osoba odłącza i podłącza kostkę od wtryskiwacza to momentami łapie a jak złapie to nie chce wejść na obroty. Sonda jest na jednym przewodzie więc nie ma za dużego znaczenia bo komputer zaczyna odczytywać sygnał dopiero przy 50-60'C. Na miarce oleju przybyło ze dwa cm. Słyszałem ze przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa, co sądzicie o tym
Sterownik (komputer) sprawdzałem w innym golfie i chodzi ładnie
Dodam ze golf nigdy nie był zagazowany
Uszczelka pod głowicom wymieniona gumki zaworowe tez, nowa kopułka, palec, świece i przewody, zapłon ustawiony na lampę
Sterownik (komputer) sprawdzałem w innym golfie i chodzi ładnie
Dodam ze golf nigdy nie był zagazowany
Uszczelka pod głowicom wymieniona gumki zaworowe tez, nowa kopułka, palec, świece i przewody, zapłon ustawiony na lampę
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 14:12 przez cegiel1989, łącznie zmieniany 1 raz.
[( o )]=======VW=======[( o )]
- wieslaw608
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
- Lokalizacja: Zaklików
- Kontakt:
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
- cegiel1989
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Mam pytanie gdzie jest w RP ten regulator ciśnienia paliwa. Myślałem że takie coś jest tylko w mocniejszych silnikach GTI. W RP myślałem, że pąpka ta pod bakiem "robi" ciśnienie
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
NeconFighter, dzięki za wyjaśnienie i fajny schemacik. A jak się sprawdza ten regulator?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- cegiel1989
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: wt wrz 04, 2007 22:28
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
regulator sprawdza się manometrem wpina się go szeregowo do obiegu (ten co dostarcza, nie powrót) musisz założyć trójnik i na odpalonym silniku na wolnych obrotach ciśnienie powinno być w przedziale 0.8 do 1.2 Barakwadrat pisze:NeconFighter, dzięki za wyjaśnienie i fajny schemacik. A jak się sprawdza ten regulator?
No i znalazła się przyczyna katalizator się zapchał i spaliny leciutko leciały,
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 17:34 przez cegiel1989, łącznie zmieniany 1 raz.
[( o )]=======VW=======[( o )]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości