Zestawienie osiagów modowanych silników 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
hehe normalnie macie wyniki nie ktorzy jak ja w swoim golfie mk4 po modach mam 145km302nm---v-power diesel i ja mam okolo 8 sek do sety....wiec te 7 cos co pokazujecie to dziwne czasy...bo jak sie nie myle to r32 ma cos okolo 7 albo lekko mniej:D:Da tru roznica choc to benzyna ale arl to diesel i on ma ponizej 8:P...wiec jak wlanczacie stoper tonie jak juz ruszycie z 8 metrow:D:Dtylko w momencie puszczenia sprzegla:D pozdrawiam...ps ja mama 200 predkosc maks
AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
AdrianR32, weź pod uwagę że nasze pojazdy jeśli chodzi o MK2 są lżejsze niż MK4 i mają krótsze skrzynie, co ma duże znacznie przy sprincie.
ja wcześniej miałem silnik 1.9TD tóry można powiedzieć że latał bo szedł od początku prawie jednym tempem do końca prędkościomierza.
TDI jest ekonomiczniejsze na codzień ale żeby uzyskać to samo trzeba znacznie więcej wlewać paliwa w niego i nie ma takiego kopnięcia jak miał mój poprzedni silnik.
i miał w sprincie 0-100km/h czas około 6,5s. a do do 200km/h około 15s
co Ty na to ? nie możliwe?
to zapraszam na 400m prostej i i spóźnialski wraca na piechotę tylko oczywiście najpierw zadzwonię do gościa i i staję ja swoim byłym silnikiem w ori budzie MK2 która jest nie wiedzieć czemu lżejsza niż moja.
ja wcześniej miałem silnik 1.9TD tóry można powiedzieć że latał bo szedł od początku prawie jednym tempem do końca prędkościomierza.
TDI jest ekonomiczniejsze na codzień ale żeby uzyskać to samo trzeba znacznie więcej wlewać paliwa w niego i nie ma takiego kopnięcia jak miał mój poprzedni silnik.
i miał w sprincie 0-100km/h czas około 6,5s. a do do 200km/h około 15s
co Ty na to ? nie możliwe?
to zapraszam na 400m prostej i i spóźnialski wraca na piechotę tylko oczywiście najpierw zadzwonię do gościa i i staję ja swoim byłym silnikiem w ori budzie MK2 która jest nie wiedzieć czemu lżejsza niż moja.
hehe masz do 200km/h 3 sek lepiej niz mojego kolegi M3 2005 ROK 350KM ...dobreee....co do reszty wierze ze sa mk1 mk2 szybkie bo waza ledwo 1000kg ale troche dziwne bo to jednak kiepskie jednostki 1.6td,,,,,bo co innego mk3<moj kolega ma> 240km moment 400ponad zero srodka i tylko na 1/4 sie sciga na spieku jezdzi to co iinnego ale jak patrze na te niby mody i te czasy to dziwneszczegolnie 7 do setki a od 80-120 10-12 sek...to szczeze slabo ciagnie ta 5 a niby taka krutka wiecpowinien szybciej wchodzic w obroty
AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P
bongo,
nie chodzi o to że ja mam wszystko najlepsze bo tak nie jest a z wyścigiem na 400m to zawsze można trafić na lepszego od siebie to raz tak że mówiąc o tym że spóźnialski wraca na piechotę to mówię to żartobliwie.
AdrianR32,
gdzie ty widzisz 80-120km/h czasy 10-12s?
jak jeździłem na AAZ'cie to miałem T3 które potrzebowało chwilki żeby się obudzić.
ale jak się już obudziła to auto szło prawie równym tempem do końca.
i czasy takie miałem na silniku 1.9TD a nie na 1.6TD.
teraz jeżdżę na TDI z mechaniczną pompą i jeszcze trochę brakuje do tego jak przy wysokich prędkościach się zachowywał tamten silnik, ten mu powyżej prędkości 150km/h zwyczajnie nie dorównuje.
mimo GT2052V i również pompy 11mm.
[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
bongo,
wykresy nie było jak miałem.
a gość który go wziął nie dojechał do hamowni bo miał awarię półosi
[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
myślę że to już o czymś świadczy
nie chodzi o to że ja mam wszystko najlepsze bo tak nie jest a z wyścigiem na 400m to zawsze można trafić na lepszego od siebie to raz tak że mówiąc o tym że spóźnialski wraca na piechotę to mówię to żartobliwie.
AdrianR32,
gdzie ty widzisz 80-120km/h czasy 10-12s?
jak jeździłem na AAZ'cie to miałem T3 które potrzebowało chwilki żeby się obudzić.
ale jak się już obudziła to auto szło prawie równym tempem do końca.
i czasy takie miałem na silniku 1.9TD a nie na 1.6TD.
teraz jeżdżę na TDI z mechaniczną pompą i jeszcze trochę brakuje do tego jak przy wysokich prędkościach się zachowywał tamten silnik, ten mu powyżej prędkości 150km/h zwyczajnie nie dorównuje.
mimo GT2052V i również pompy 11mm.
[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
bongo,
wykresy nie było jak miałem.
a gość który go wziął nie dojechał do hamowni bo miał awarię półosi
[ Dodano: 31 Gru 2009 17:51 ]
myślę że to już o czymś świadczy
Witam TDkowców
2. 200 licznikowe
3. nie mierzyłem tego ale wydaje mi się ze przedzial od 100 do 140 na mojej k24 na 5 biegu ma lepsze przyspieszenie niż od 80 do 120
4. Prawie zawsze za 20zł ropki kupionej na stacji przejezdzam 100km
5. Zwiekszona dawka, scięta podkladka w LDA i obrucony pin o 45stopni, gov mod , ciśnienie na 1,5 bara, FMIC od Mastera i wycięty kat, tylko brak szerszego wydechu
Pozdrawiam
1. Około 10 sek ( zalezy od asfaltu i jak mi się sprzęglo poślizgnie :green_fuck: )Lukas-182 pisze:1. Przyspieszenie do 100km/h
2. Prędkość maksymalna (jaka udało wam się osiągnąć )
3. Czas przyspieszenia od 80km/h do 120km/h na 5 biegu !!! (jadąc 80km/h wciskamy gaz do podłogi i liczymy az do 120km/h)
4. Średnie spalanie ON
5. Jakie mody??
2. 200 licznikowe
3. nie mierzyłem tego ale wydaje mi się ze przedzial od 100 do 140 na mojej k24 na 5 biegu ma lepsze przyspieszenie niż od 80 do 120
4. Prawie zawsze za 20zł ropki kupionej na stacji przejezdzam 100km
5. Zwiekszona dawka, scięta podkladka w LDA i obrucony pin o 45stopni, gov mod , ciśnienie na 1,5 bara, FMIC od Mastera i wycięty kat, tylko brak szerszego wydechu
Pozdrawiam
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Mam nadzieję że się nie obrazicie jak opiszę swojego skromnego 1.9 TD AAZ
zaznaczam ze to mk3 dużo cieższy niż mk2
1) 7.0 s do setki
2) 180 km/h
3) 5 s
4) 6L
5) mody:
Turbo 1,6 bara,
BOST PIN,
podniesiona dawka paliwa dość sporo ( mało kopci, dym brunatny)
wydech całkowity przelot 2,5",
IC przed autem od SHARANA + nowe orurowanie z nierdzewki + natrysk wodny na IC,
zmodyfikowany dolot + "łapacz powietrza",
chłodnica paliwa,
większa chłodnica oleju,
i tyle narazie
zaznaczam ze to mk3 dużo cieższy niż mk2
1) 7.0 s do setki
2) 180 km/h
3) 5 s
4) 6L
5) mody:
Turbo 1,6 bara,
BOST PIN,
podniesiona dawka paliwa dość sporo ( mało kopci, dym brunatny)
wydech całkowity przelot 2,5",
IC przed autem od SHARANA + nowe orurowanie z nierdzewki + natrysk wodny na IC,
zmodyfikowany dolot + "łapacz powietrza",
chłodnica paliwa,
większa chłodnica oleju,
i tyle narazie
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 14:20 przez divers81, łącznie zmieniany 2 razy.
divers81, masz jakis filmik jak to jezdzi?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw lis 26, 2009 21:05
- Lokalizacja: stare pole
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości